McDonald’s представляє нову позицію — «Український бургер»: купуючи його, клієнти надають гуманітарну допомогу Україні
- Фото:
- www.horecabc.pl
Частина доходу від реалізації продукту буде спрямована на гуманітарну допомогу жителям України. Партнером акції є Глобальний договір ООН.
У польських відділеннях мережі McDonaldʼs бургер у продажі — з 27 квітня.
У мережі кажуть, що тимчасове введення українського бургера в меню McDonald’s у Польщі є жестом гостинності до біженців з України. Також це дозволить отримати більше коштів на гуманітарну допомогу для жителів України.
«Представляючи «Український Бургер», ми хочемо показати нашу гостинність та солідарність. Ми хочемо допомогти тим, хто потребує допомоги, хто залишається в Україні, переважно на сході країни. Три злотих від продажу кожного такого бургера передадуть Фонду Рональда Макдональда в Україні, який уже надає гуманітарну допомогу на місці. Зібрані кошти підуть на закупівлю пакетів з продуктами харчування та гігієнічними засобами, підготовленими за переліком та вказівками влади", — розповідає Анна Борис, директор із корпоративних питань McDonald’s Polska.