All Retail
Опубліковано

Rozetka зібрала товари для військових в єдиний розділ та назвала найпопулярніші з них

Теги:
ROZETKA

Найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka об’єднав військові товари на сайті в єдиний розділ. Відтепер за одним посиланням можна придбати тактичне спорядження, одяг і взуття, електроніку, господарський інвентар, засоби для гігієни та інші товари для потреб військових.

"Ми зробили це, щоб заощадити час на пошуки тим, хто хоче допомогти нашим військовим, — розповідає співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін. — Зараз ми бачимо найбільший попит на рації, павербанки, квадрокоптери, тактичні ножі, навушники для стрільби тощо. Намагаємось доставляти замовлення якомога швидше, адже ці товари потрібні тим, хто захищає Україну".

Наразі на сайті онлайн-ритейлера найпопулярнішими товарами для військових є:

— рації;

— павербанки;

— квадрокоптери;

— навушники для стрільби;

— жилети для розвантаження;

— тактичні окуляри та рукавиці;

— каремати;

— військове взуття;

— футболки та чоловіча білизна;

— тактичні ножі;

— електростанки та гелі для гоління;

— каністри для пального.

Нагадаємо, Rozetka встановила комісію 0% для продавців військових товарів. З кінця лютого кількість таких продавців на маркетплейсі зросла на 20% у порівнянні з довоєнним періодом. Від початку російського вторгнення кількість нових продавців у відповідній категорії на 50% перевищує кількість тих, хто припинив роботу.

Станом на червень найбільший онлайн-ритейлер України відновив роботу 230 точок видачі товарів у 66 регіонах України. Отримати замовлення можна у будь-якій точці видачі (з безплатним доставленням) та у точках «Нової Пошти» та «Укрпошти». Rozetka відновила адресне доставлення замовлень кур’єром у Києві та Дніпрі, а також у деяких населених пунктах на Київщині, Львівщині, Харківщині, Одещині, Житомирщині, Чернігівщині, Черкащині. Оплата товарів доступна готівкою, банківською карткою, через сервіси єПідтримка і «Пакунок малюка», а також можлива оплата частинами для власників карток ПриватБанку і Monobank.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або