All Retail
Опубліковано

Як Bloom Büro провели ребрендинг для найбільшої мережі пекарень грузинської випічки в Україні

Львівська брендингова агенція Bloom Büro провела комплексний ребрендинг мережі «Грузинський хліб» – від стратегії бренду до лого та фірмстилю.

Bloom Büro – львівська брендингова агенція, яка працює у трьох напрямках: бренд-стратегія, дизайн, креативні рішення. Співпрацювали з всеукраїнськими та локальними брендами, а також створювали дизайни для закордонних ринків. Кожен зі своїх проектів команда підкріплює релевантними дослідницькими даними, адже креативні рішення – це стратегічний інструмент для досягнення результату. Ознайомитися з кейсами можна на сайті bloomburo.com.

Перша пекарня «Грузинського хліба» відкрилася у Львові у 2014 році. Зараз в Україні працює понад 50 об’єктів та ще 5 — за кордоном (Польща та Угорщина). Компанія вже здобула свою лояльну аудиторію, але потребувала комплексного оновлення для залучення нових сегментів.

Стратегія бренду

Компанія завжди робила акцент на раціональній перевазі — випічку готують на відкритих кухнях, тому вона «завжди свіжа, щойно з печі». Для нового етапу компанії потрібно було віднайти саме емоцію, близьку споживачам та бренду.

В основу стратегії закладений неофіційний девіз Грузії «Сила в єдності», адже бренд поєднує у собі українські та грузинські традиції, збирає сім’ї та друзів за одним столом. Сьогодні емоція єдності як ніколи актуальна, адже всі сили українці збирають навколо однієї спільної мети.

Лого

Логотип у формі тандиру — традиційної грузинської печі для випікання лавашу шоті та кольористика бренду вже є впізнаваною на ринку. Тому новий логотип став «легшим» для сприйняття через зменшення деталей та більш органічну форму, а відтінок жовтого осучаснено через зменшення яскравості.

Головний меседж пекарні «Завжди свіжий, щойно з печі», що завжди йшов у парі з лого, залишився для деяких носії (наприклад, вивісок), але застарілий шрифт замінено на більш органічний для пекарні, з грузинським накресленням, аби створити чітку асоціацію з країною.

Фірмстиль

Для ефективної комунікації на різних каналах був створений бренд-маскот. Він став центральним персонажем бренду і саме йому належать вже фірмові фрази та вирази з упаковування та стаканів. Також саме він «розповідає» історії у соцмережах, органічно об’єднавши комунікацію офлайн та онлайн.

«З першої зустрічі з командою «Грузинського хліба» нас захопило, наскільки багато, як виявилося, спільного в України та Грузії. Обидва народи славляться своєю гостинністю, ми маємо схожі традиції сімейних вечорів разом, навіть географія у нас схожа — гори та море. Саме тому нова стратегія бренду заснована на єднанні культур, традицій та рецептур. Розпочавши повноцінні зміни вже під час війни, «Грузинський хліб», який допомагає ЗСУ, заговорив до своєї аудиторії спільною мовою, розділяючи їх цінності та емоції. А саме така комунікація і є найціннішим для будь-якого бренду», — розповідає команда Bloom Büro.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або