All Retail
Опубліковано

«Сільпо» у червні забезпечило українців сіллю, содою, цукром та оцтом попри рекордне зростання попиту

Теги:
Сільпо

Мережа супермаркетів «Сільпо» у перший місяць літа зафіксувала суттєве зростання попиту клієнтів на такі категорії товарів: сіль, сода, оцет та цукор. Так, продажі солі зросли у 4 рази, соди — у 3,5 раза, оцту — у 3, цукру — у 2 рази.

Ажіотаж на ці категорії товарів спричинений ланцюговою реакцією після новини про призупинення роботи підприємства «Артемсіль» у Донецькій області. І хоча майже одночасно з призупинкою підприємства «Сільпо» завезло в Україну достатні обсяги солі з Польщі, Румунії, Туреччини та Болгарії, попит на цей товар зріс у декілька разів. Можливий дефіцит солі запустив загальне різке зростання попиту й на інші соціальні товари.

Наприклад, у декілька разів зросли продажі соди, яку «Сільпо» доставляє переважно з Туреччини. В останні тижні обсяги відвантаження соди також зросли, тож ситуація стабілізувалася і контрольована.

Щодо оцту, то певні перебої з постачанням цього продукту спостерігалися на початку червня. В Україні працює два великих виробники оцту, які залежні від постачання оцтової кислоти з-за кордону. В останній час їм вдалося налагодити постачання, тож на полицях вже достатньо і цього продукту також.

Ще один товар, продаж якого був рекордним у червні — це цукор. Цього року гості «Сільпо» заздалегідь запасалися цим продуктом напередодні сезону консервації. З підвищеним попитом мережа супермаркетів впоралася, також збільшивши обсяги постачання від українських цукрових виробників.

"Сільпо" готове до збільшення попиту на будь-які категорії товарів, у тому числі й соціальні. Мережа швидко адаптувалася до настроїв гостей і зазначає, що об’єктивного підґрунтя для дефіциту цих товарів немає.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або