All Retail
Опубліковано

Стратегії покращення рітейл-бізнесу

Останніми роками рітейлу довелося спішно змінювати стратегії та шукати нові підходи та інструменти, аби не втратити клієнтів. Кілька вельми перспективних стратегій сучасної торгівлі допоможуть не лише утримувати постійних, а й залучати нових покупців.

Штучний інтелект

Цифрова трансформація вже багато років охоплює різні сфери життя, будь то ігрові автомати на гроші, навчання чи рітейл. Зміни, що сталися в ньому завдяки цифровізації, підвищили якість, швидкість, ефективність і точність усіх бізнес-процесів. Основою багатьох ідей, що покращили торгівлю, став штучний інтелект. Саме він надає компаніям якісну інформацію, допомагаючи приймати грамотні рішення і вдосконалювати сервіс. Ось кілька сценаріїв використання штучного інтелекту в рітейлі:

  • чат-боти, що розуміють людську мову, імітують розмову, виявляють переваги клієнтів, пропонують товари тощо;
  • регулювання цін, візуалізація ймовірних результатів стратегій ціноутворення, збір інформації про товари, рекламу, показники продажу та інше;
  • прогнозування вартості, що дозволяє споживачеві заздалегідь знати про цінові зміни залежно від попиту, сезонних тенденцій, свіжості товару тощо;
  • пошук товару за зображенням у різних магазинах, можливість порівняти ціни;
  • віртуальна примірювальна, що заощаджує час і дозволяє підібрати ідеальне вбрання.

Це далеко не всі можливості впровадження штучного інтелекту, але його користь цілком зрозуміло навіть по переліченим варіантам.

Візуальні технології

Привабливі, красиві вітрини, приємний запах новизни, можливість спокійно розглянути товар перед придбанням — вагомі аргументи на користь офлайн шопінгу. Але з появою онлайн комерції багато чого змінилося, зокрема згадані речі стали недоступними. Використання візуальних технологій дозволяє компенсувати цей недолік. Так, покупці можуть розставляти віртуальні меблі та дивитися, як вони виглядають в інтер’єрі. Або використовувати віртуальні примірочні тощо.

Персоналізація споживачів

Іншими словами це — індивідуальний підхід. Таке рішення забезпечення комфортну взаємодію з клієнтом, дає йому відчути себе особливим і демонструє лояльність. Вибудовування грамотної взаємодії з покупцями — один з найважливіших кроків на шляху до успіху.

Чим якісніше обслуговування, тим вищою буде репутація торгового майданчика. Як наслідок, йому стануть довіряти, що призведе до прибутку і розвитку бізнесу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або