All Retail
Опубліковано

Корпорація «АТБ» прокоментувала інформацію щодо ситуації з розкраданням гуманітарної допомоги у Запоріжжі

Теги:
АТБ-Маркет
Фото:
All Retail

Корпорація «АТБ» в своєму прес-релізі офіційно заявила, що інформація, яка поширюється з боку одного з агентів НАБУ, стосовно реалізації розкраденої у Запоріжжі гуманітарної продукції через магазини «АТБ» не відповідає дійсності.

Ритейлер стверджує, що наведені у ній тези є неперевіреною інформацією, що свідомо вводять в оману клієнтів й партнерів компанії та широкий загал громадськості.

«Корпорація „АТБ“ не мала та не має жодних підписаних угод, щодо постачання на реалізацію продуктів харчування та товарів першої необхідності гуманітарного спрямування від сторонніх постачальників через магазини торговельної мережі „АТБ“ у регіоні.

У свою чергу, Корпорація „АТБ“ неодноразово повідомляла громадськість про запуск додаткових імпортних поставок продуктів харчування та товарів першої необхідності з Польщі, країн Балтії, Туреччини, Чехії, Італії тощо. Ці товари, як і решту імпорту, компанія самостійно закупає у західних партнерів-виробників та поставляє напряму до магазинів..

За останні місяці, компанією було отримано багато запитів з боку правоохоронних органів в рамках кримінальних проваджень, щодо імовірної реалізації гуманітарної продукції. Також, контролюючими органами неоднарозово проводились відповідні перевірки у магазинах торговельної мережі „АТБ“, щодо цих підозр. Жодного факту реалізації гуманітарної продукції виявлено не було.

Корпорація „АТБ“ жорстко засуджує будь-які дії посадових осіб щодо привласнення та нецільового використання гуманітарної допомоги. Вважаємо такі дії неприпустимими, ганебними та негідними високого звання громадянина України.

З іншого боку, корпорація „АТБ“ звертається до представників ЗМІ та інших осіб утриматися від поширення неперевіреної та недостовірної інформації, яка завдає шкоди ділової репутації компанії, своєчасно звертатися до прес-служби компанії для отримання об’єктивних коментарів», — йдеться в повідомленні торгового оператора.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або