All Retail
Опубліковано

Carlsberg Ukraine про партнерські взаємини, доставку продукції та клієнтський сервіс

Теги:
Carlsberg
Фото:
https://delo.ua

Фахівці клієнтського сервісу пивоварної компанії Carlsberg Ukraine виступили на XIII Міжнародній практичній конференції Food&NonFoodMaster-2022 з темою «Клієнтський сервіс як запорука стабільних ділових відносин та адаптації бізнесу під час війни».

Carlsberg Ukraine — частина Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. У складі Carlsberg Ukraine – заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, сидр та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Квас Тарас», Somersby, Seth&Riley's Garage та інших. Під час війни в Україні Carlsberg Group ухвалила рішення про припинення бізнесу в росії та вихід із ринку. Carlsberg Group, Carlsberg Foundation і Tuborg Foundation перерахували 75 мільйонів данських крон на допомогу Україні. З 24 лютого Carlsberg Ukraine почала виробляти питну воду та передавати її в різні регіони України. Компанія надає фінансову підтримку благодійним фондам і організаціям у різних містах та регіонах країни задля підтримки гуманітарних ініціатив.

На конференції зібралося близько 300 власників і топменеджерів провідних роздрібних мереж, виробників та імпортерів споживчих товарів з України і Європи.

Пивоварні Carlsberg Ukraine в Запоріжжі, Києві та Львові виробляють популярні в країні пиво, сидр і безалкогольні напої. Якісний клієнтський сервіс є вагомою складовою успіху компанії. У своїй роботі його фахівці орієнтуються на бездоганний рівень наданих послуг, довірчі партнерські відносини та невпинне підвищення ефективності. Carlsberg Ukraine належить до тих підприємств, які під час війни найбільше допомагають державі й суспільству. Зокрема, компанія безоплатно надає склади для зберігання гуманітарної допомоги, фінансово підтримує благодійні фонди, виробляє та постачає питну воду в регіони країни, які стикнулися з її браком.

«Повномасштабна війна поставила бізнес перед значними викликами. Ми мали не тільки втримати рівень клієнтського сервісу, а й оперативно розв’язувати проблеми з постачанням сировини та збутом продукції, втратою складів і збоями у комунікації з партнерами. Тимчасова заборона продажу алкоголю та впровадження комендантської години також ускладнювали ситуацію. Але головним пріоритетом була турбота про наших співробітників», — зазначає Юлія Литвин, керівниця напряму з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine.

Менеджерка з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine Марія Трамана додає: «Лише той бізнес може розвиватися, що швидко адаптується до змін. Ми в стислі терміни перейшли на онлайн-комунікацію з клієнтами та посилили електронний документообіг. Всі процеси з кожного напрямку були вдосконалені. Зокрема, ми змінили логіку контролю клієнтського сервісу. Відтепер у його фокусі — моментальне виявлення проблем у процесі доставки продукції. Особливу увагу під час війни ми віддаємо своєчасності, якості та повноті наших послуг».

В Carlsberg Ukraine переконані, що найкращий результат дає командна робота. Навіть під час війни відповідальний бізнес може і має поліпшувати клієнтський сервіс.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або