Ринок паковання України нарощує пропозицію
Сучасні темпи розвитку показують, що не тільки поштовим сервісам та великим бізнесам потрібно упаковувати товари та продукцію. Сьогодні в Україні активно розвивається великий, середній та малий бізнеси.
Якщо на початку війни всі три категорії опинилися у завмерлому та невизначеному становищі, то вже зараз більшість організацій та компанії повернули довоєнні показники продажів. Якщо у споживачів зростає попит на певну продукцію, то й у бізнесів зростає запит на пакувальні пакети для товару.
Якщо українські сервіси доставки як «Нова пошта» та «Укрпошта» у роботі використовують лише брендовані пакети, то невеликі та середні бізнеси послуговуються альтернативними засобами. Щоб зекономити на додаткових витратах, зазвичай більшість підприємців використовують або звичайні білі пакети без додаткового брендування, або коробки чи пакети на пошті.
Проте українські виробники поліетиленової та паперової продукції для бізнесу і приватного використання з року в рік пропонують все більше пропозиції у своєму переліку товарів:
- паперові пакети — найбільш екологічне рішення у порівнянні з поліетиленовим пакуванням;
- поліетиленові пакети — зручні у транспортуванні як твердих предметів і матеріалів, так і рідких речовин;
- біорозкладні пакети з кукурудзяного крохмалю — бюджетне екорішення для упакування товарів;
- вакуумні та зіппакети — найчастіше стають у пригоді під час пакування харчових продуктів;
- поліпропіленові та поліетиленові мішки, біг беги — промислова тара для перевезення та зберігання різного роду вантажів і матеріалів, що мають сипучу консистенцію.
Додатковою категорією товарів виробники паковання виділяють кур’єрські пакети. В Україні збільшується кількість сервісів доставки та споживачі все більше надають перевагу доставляння замовлених товарів додому. Тому підприємці намагаються в цей більш персоналізований метод взаємодії з клієнтом залучити присутність бренду. Виробники паковання пропонують такі види кур’єрських пакетів:
- кур’єрські пакети з логотипом — для тих, хто хоче максимально рекламувати бренд
- нестандартні кольорові пакети;
- класичні білі.
Ринок паковання України стрімко розвивається, йдучи за запитами клієнтів. Якщо ще декілька років тому пропозиція обмежувалась поліетиленом та картоном, то зараз виробники працюють над альтернативними, більш екологічними та практичними формами паковання.