All Retail
Опубліковано

Виторг SPAR в Україні зріс майже на 50%

Ритейл-оператор SPAR International опублікував свій щорічний звіт SPAR Annual Review 2021, який демонструє підсумки роботи компанії у всіх регіонах її присутності.

В Україні мережа розвивається за системою франчайзингу та пропонує 4 торгові формати: SPAR Express (магазини біля дому торговою площею до 200 кв.м), SPAR (супермаркети 200-800 кв.м), EUROSPAR (супермаркети 800-3000 кв.м), INTERSPAR (гіпермаркети понад 3000 кв.м).

Зокрема, протягом 2021 року компанія «SPAR Україна» продовжувала територіальний розвиток, відкриваючи власні магазини та надаючи субліцензії незалежним рітейлерам, а також співпрацюючи з мережею АЗС "ОВІС«.

На кінець минулого року портфель «SPAR Україна» включав 76 магазинів площею 16 200 кв.м. При цьому, виторг SPAR в Україні склав 58,7 млн євро, що на 49% більше у порівнянні з 2020 роком.

Для порівняння зазначимо, що виторг мережі SPAR у Польщі в 2021 році склав 385 млн євро (в цій країні компанія управляє 225 обʼєктами), в Албанії — 75 млн євро (66 магазинів), в Хорватії — 793 млн євро (125 магазинів). Найбільший виторг генерують філії SPAR в Австрії та ПАР — 8,6 і 5,3 млрд євро відповідно.

Загалом на кінець 2021 року SPAR у світі обʼєднував 13 623 магазини.

Джерело: SPAR Annual Review 2021

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або