All Retail
Опубліковано

Вебінар «Як покращити ефективність прогнозування попиту? Ключові аспекти вибору вендора‎»

Ми звикли вважати, що бізнес нерозривно пов’язаний з ризиком. І це дійсно так: попит постійно змінюється під впливом різних чинників, з’являються нові компанії на ринку, змінюються тренди та купівельні звички. Але з ризиками можна працювати. Знизити їх допоможе точний прогноз попиту.

Прогнозування попиту допомагає відповідати на складні питання:

  • Скільки треба мати запасів кожного товару?
  • Як часто компанія має поповнювати запаси конкретних продуктів?
  • Як компанії підготуватись до нового сезону?

📢 Спікер:

Артем Степанов — Product Owner SMART Decision Hub | Demand Forecast, Senior NAV/BC Consultant.

Більше 7 років досвіду в сфері прогнозної аналітики та роботи з даними. Успішна реалізація проєктів з автоматизації процесів керування ланцюгами постачання та впровадження ERP-рішень: MTI, Electrolux Ukraine та інші. Досвід ефективного налаштування процесів прогнозування попиту та постачання в одній з великих міжнародних компаній.

Знаючи відповіді, ви знижуєте ризик появи надлишкових запасів, упереджуєте нестачу товарів на полицях та вчасно реагуєте на зовнішні зміни.

Тому особливої актуальності набуває тема підвищення точності прогнозу — про що ми і поговоримо на вебінарі від SMART business.

🗓25 жовтня об 11:00

 Ви дізнаєтесь:

🔹 Як саме ефективність прогнозування попиту впливає на бізнес;

🔹 В чому полягають ключові відмінності між ручним прогнозуванням попиту та автоматизованими системами;

🔹 Як підвищити точність прогнозування завдяки ML & AI: приклад системи SMART Demand Forecast;

🔹 Ключові аспекти вибору вендора системи прогнозування попиту.

👉ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ

Участь безкоштовна за умов попередньої реєстрації. Кількість місць обмежена.

ВЗЯТИ УЧАСТЬ

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або