All Retail
Опубліковано

Чи ефективна контекстна реклама для малого eCommerce?

Запустити інтернет-магазин сьогодні можна швидко й недорого, але його просування — одна із суттєвих статей витрат для власників бізнесу. У це варто інвестувати, інакше ваш інтернет-магазин буде просто черговим сайтом у мережі, про який ніхто не знатиме і куди ніхто не заходитиме.

Комплексний інтернет маркетинг охоплює всі канали та способи просування в мережі, зокрема контекстну рекламу. Вона призначена для ефективного залучення на цільовий ресурс зацікавлених відвідувачів для збільшення продажів.

Завдання контекстної реклами

Основні цілі та завдання контекстної реклами:

  • швидко залучити цільову аудиторію;
  • підвищити впізнаваність бренда;
  • нагадати про себе тим, хто раніше вже купував ваші товари чи послуги;
  • поліпшити показники сайту в органічній видачі пошукових систем;
  • забезпечити зростання продажів конкретних продуктів.

Як працює контекстна реклама

Інтернет-серфінг спрямований в основному на три завдання: вирішити проблему, отримати відповідь на поставлене питання і знайти потрібний продукт. Запуск контекстної реклами дає можливість просунути необхідний продукт за конкретними запитами.

Основний принцип роботи контекстної реклами — Pay per click (у перекладі з англійської означає «оплата за клік»). Раніше у сфері реклами в інтернеті активно використовувався інший алгоритм — оплата за покази, але сьогодні він застосовується набагато рідше. Власники eCommerce оплачують тільки реальні переходи на свій сайт.

Вартість кліка залежить від багатьох параметрів: розташування оголошення в пошуковій видачі, рівень конкуренції та ін.

Професійні маркетологи використовують у роботі безліч інструментів для просування сайтів. Найвищу ефективність дають кампанії типу Shopping та динамічний ремаркетинг. Розумні торговельні кампанії Google Shopping допомагають отримати найбільшу кількість конверсій у межах того самого бюджету. Динамічний ремаркетинг дає можливість повернути потенційних покупців у магазин і стимулювати користувачів завершити оформлення замовлення.

Крім того, варто спробувати нові Performance max кампанії — новий етап розвитку автоматизованих кампаній, який практично не потребує участі рекламодавця. Це ефективне джерело додаткових охоплень і конверсій (завдяки підвищеній автоматизації та більшій кількості доступних для використання каналів Google).

Переваги контекстної реклами

Контекстна реклама має багато плюсів, якщо порівняти її з іншими видами реклами (на радіо, телебаченні, SEO):

  • Можливість налаштування показів у конкретних регіонах. Якщо ваш бізнес працює тільки в одному місті, вам не потрібно платити за користувачів з інших регіонів або країн. Крім того, налаштувати рекламу можна навіть у потрібних районах міста.
  • Швидкий ефект. Реклама починає працювати одразу після запуску. Ефекту від неї не потрібно чекати протягом кількох місяців, як у разі використання SEO-просування. Це особливо актуально для нових сайтів, які поки що не можуть конкурувати в органічній видачі.
  • Можливість відстежувати результат, оскільки доступна точна статистика щодо переходів на сайт (звідки прийшли користувачі, яка кількість, за якими пошуковими запитами, хто з них купив товар). Це вигідно відрізняє контекстну рекламу від офлайн-реклами, точний результат якої проаналізувати дуже складно.
  • Робота зі своєю цільовою аудиторією. Вашу рекламу бачать лише ті користувачі, які уже визначилися з вибором товару чи послуги й шукають, де придбати потрібний продукт. Контекстна реклама дає можливість залучати тільки цільових клієнтів, на відміну від інших рекламних інструментів.
  • Можливість вимкнути рекламу в будь-який момент. Якщо компанія тимчасово не працює, змінює адресу перебування чи співробітники не справляються з великим напливом покупців, можна тимчасово відключити кампанію без жодної шкоди, щоб не витрачати гроші марно.
  • Оплата за отриманий результат. Згідно зі схемою Pay per click, власник бізнесу оплачує лише реальні переходи на сайт, тому є можливість прогнозувати трафік і розраховувати орієнтовний медіаплан майбутньої кампанії ще до її початку.

Як краще просувати інтернет-магазин — самостійно чи довірити агенції?

Іноді власник малого або середнього бізнесу вирішує самостійно займатися просуванням свого сайту, для цього знаходить в інтернеті базові уроки та покрокові інструкції чи навіть записується на спеціальні курси. Але згодом приходить розуміння, що для ефективного просування інтернет-магазину потрібен індивідуальний комплексний підхід. Марно витративши час та гроші, власник сайту зрештою звертається по допомогу до фахівців.

Не варто витрачати час на експерименти. Якщо ви запланували відкриття онлайн-бізнесу, краще одразу починати працювати з професійною маркетинговою агенцією.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або