All Retail
Опубліковано

Українських ліків у Європі стане більше: «Фармак» будує завод в Іспанії

Теги:
Фармак

Найбільший виробник ліків України «Фармак» інвестує понад 20 млн євро у новий завод власних лікарських засобів в передмісті Барселони.

Підприємство з повним ланцюжком поставок і замкнутим циклом виробництва та контролем якості планують відкрити на початку 2024 року. Тут будуть випускати стерильні лікарські засоби у вигляді розчинів, суспензій у флаконах та шприцах. Крім самого виробництва, компанія планує відкрити в Іспанії мультифункціональний лабораторний комплекс з R&D-центром.

Аналогічно українським асептичним цехам «Фармак» в Україні, іспанське виробництво компанії відповідатиме найвищим європейським стандартам GMP (прим. належна виробнича практика) та американським FDA (прим. управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів та медикаментів).

«Відкривати завод у ЄС ми запланували ще до початку війни. «Фармак» знаходиться на шляху трансформації в міжнародну компанію. Тому ми вирішили не змінювати свою стратегію і не обмежувати можливості розвитку підприємства. По-перше, це допоможе «Фармак» першим з вітчизняних компаній інтегруватися у європейський фармацевтичний ринок. По-друге, ми отримаємо ряд переваг, серед яких — поглиблення співпраці з європейськими партнерами, більш масштабне представлення українського бізнесу на європейському ринку, обмін знаннями з європейськими спеціалістами у рамках дослідницької лабораторії та імпорт передових практик в Україну», — розповідає виконавчий директор «Фармак» Володимир Костюк.

У компанії зазначають, що не планують переміщувати виробничі потужності зі своїх українських заводів, а збудують нове виробництво.

Наразі у продуктовому портфелі «Фармак» понад 450 найменувань лікарських засобів. Серед яких ендокринологічні, гастроентерологічні, кардіологічні, неврологічні, протизастудні препарати тощо. Окрім забезпечення ліками українського ринку, «Фармак» здійснює експорт до більш як 40-ка країн ЄС, Центральної та Південної Америки, СНД, Близького Сходу та Азії. При цьому, фокус компанії беззмінно залишається на першочерговому покритті потреб української системи охорони здоров’я.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або