All Retail
Опубліковано

Amazon планує запустити додаток, подібний на TikTok

Amazon планує запустити у своєму додатку канал, схожий на TikTok, щоб залучати нових покупців через фотографії та відео інфлюенсерів.

Поштовхом до такого розвитку e-commerce стало зниження купівельної активності через кризу, спричинену зростанням вартості життя та інфляцією.

Нова функція гіганта електронної комерції спрямована на залучення молодшої аудиторії покоління Z, яка більше знайома з форматом коротких відео у TikTok та Instagram. Користувачі можуть отримати доступ до стрічки, натиснувши кнопку, розташовану на нижній панелі в додатку Amazon. Ця функція доступна для окремих користувачів із США з грудня 2022 року і стане доступною для всіх користувачів країни в найближчі місяці.

Amazon також заявив, що продажі компанії в четвертому кварталі можуть бути нижче очікуваних, оскільки компанія нещодавно змінила локацію, скоротивши тисячі офісних робочих місць.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або