All Retail
Опубліковано

ТМ «Власна Ферма» — Близька крамниця м’яса, вітає в оновлених магазинах!

«Власна Ферма» — молода мережа, яка вже налічує більше 30-ти м’ясних магазинів у Житомирі та області.

Рік тому компанія почала активно оновлювати свої магазини до максимально сучасного й комфортного формату та 12 жовтня 2021 року покупців привітала перша Близька крамниця м’яса "Власна Ферма«!

Обирай нас — ми поруч

Місія нової «Власної Ферми» — подбати про доступність і відкритість у всьому: від стильного інтер’єру до дружнього спілкування.

"Власна Ферма" — острів турботи та комфорту серед ритейлу.

Кожне рішення створене для зручності відвідувача: цінники допомагають легко зорієнтуватися в асортименті, асортимент широкий і закриває усі потреби покупця, покупець не забов’язаний бути експертом в продукті, продукт і його особливості порадить продавець саме вам, і саме до вашого столу.

«Від початку створення мережі, ми постійно намагаємось зрозуміти нашого клієнта, відчувати його потреби, справжні бажання і задовільняти їх. На моє переконання, сьогодні покупцям недостатньо просто купити якісну продукцію за чесну ціну. Магазини все більше стають тим місцем, де люди отримують бажану „порцію“ емоцій. Тому наш новий формат стає ще ближчим та ще комфортнішим, а робота над удосконаленнями триватиме постійно, бо є основою нашого розвитку», ⁃ зазначив Антон Ракович, власник ТМ "Власна Ферма«.

Широкий асортимент на полицях

У «Власної Ферми» — розмаїття найсвіжіших ковбасних виробів та м’яса і майже все — власного виробництва.

Компанія має сучасне підприємство в с.Троковичі Житомирської області, що відповідає міжнародним стандартам якості й безпечності харчових продуктів (HACCP). Проводячи ретельний контроль над кожним етапом виробництва, ТМ «Власна Ферма» особисто відповідає і гарантує беззаперечну якість свого продукту.

Ми поруч і це зручно

Навіть розташування «Власної Ферми» підтримує нову концепцію торгової марки. Компанія планує розміщення магазинів у такий спосіб, щоб вони знаходилися в пішій доступності для жителів міста. Тож нові точки відкриваються у максимально зручних місцях — поблизу житлових кварталів, зупинок, ринків, торгових центрів.

З часом магазинів «Власна Ферма» нового формату ставатиме все більше. Мережа має ціль масштабуватися і на інші міста України, щоб якісний м’ясний продукт і чесне тепле обслуговування зробити ближчими до якомога більшої кількості українців!

Війна — не привід припиняти роботу

На піку стрімкого розвитку мережа зіткнулася з важкою ситуацією в країні. Війна прийшла на Житомирщину не зволікаючи. Авіаудари та пошкодження магазинів, перебої логістики, переселення частини персоналу до західних регіонів країни та Європи, зупинка ковбасного цеху, скорочення кількості функціонуючих магазинів на 65%.

Але вже через півроку мережа збільшилася на 23,5% в порівнянні з 23.02.2022 року — за рахунок ідеї, вмотивованого колективу, розуміння бізнес-процесів, відчуття потреби покупця та вчасним антикризовим рішенням.

«Власна Ферма» — це компанія, яка розвивається всупереч зовнішнім незгодам. Жодна криза не може зруйнувати плани мережі «Власна Ферма» стати ще ближчою до людей.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або