All Retail
Опубліковано

Компанія Glovo в Україні близька до відновлення довоєнного рівня бізнесу

Теги:
Glovo
Марина Павлюк
Фото:
All Retail

Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу на трьох континентах — Європі, Центральній Азії, Африці. На платформі Glovo доставляють замовлення понад 75 тис. кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тис.

При умові відсутності нових і кардинальних потрясінь у державі, у компанії Glovo розраховують на відновлення свого бізнесу в Україні на кінець поточного року до рівня 95% від довоєнного. Такі надії в ексклюзивному інтерв’ю All Retail висловила Марина Павлюк, генеральна директорка компанії Glovo в Україні.

«В Україні ми хоч і маємо річний план, однак все одно плануємо операційну частину короткостроково, враховуючи макро-ситуацію», — говорить пані Павлюк. За її словами, Glovo буде відновлювати роботу сервісу на деокупованих територіях скрізь, де це буде безпечно для партнерів компанії, кур’єрів, користувачів і де буде майоріти український прапор.

Також серед пріоритетних напрямків Glovo — це підтримка малого і середнього бізнесу в Україні. «Це основна частка бізнесу країни і ми знаємо, як їм тяжко зростати в таких непростих обставинах як зараз. Тому ми реалізуємо в Україні проєкт Glovo Local, який спрямований на підтримку МСБ через надання інструментів і рішень для пришвидшення диджиталізації, розширення каналів продажу, залучення нових клієнтів», — повідомила Марина Павлюк.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або