All Retail
Опубліковано

Мережа ресторанів Subway може змінити власника

Власники бренду Subway розглядають можливість продажу мережі.

У Subway повідомили, що компанія JPMorgan консультує мережу у процесі продажу. Компанія не окреслила жодних термінів і попередила, що у кінцевому результаті угода про продаж може не відбутися.

"Команда залишається відданою майбутньому та продовжуватиме виконувати свій багаторічний шлях трансформації, який включає зосередження на інноваціях у меню, модернізації ресторанів і покращенні загального досвіду відвідувачів", — йдеться в релізі Subway.

Subway, який має понад 37 000 ресторанів у більш ніж 100 країнах, повідомив на початку цього місяця, що продажі минулого року зросли на 9,2%. За даними Subway, у 2022 році продажі в об'єктах у Північній Америці підскочили на 7,8%, перевищивши середні щотижневі рекорди продажів десятирічної давності.

Subway не зобов’язаний розкривати свої фінансові результати, оскільки він є приватною компанією, але нещодавно поділився інформацією про продажі, оскільки він проходить реставрацію.

Компанія повідомила про зростання продажів протягом восьми кварталів поспіль. Цифрові продажі зросли більш ніж утричі з 2019 року. Проте кількість локацій компанії зменшилася на 22% з 2015 по 2021 рік. Цього року компанія планує реконструювати 3600 локацій у Північній Америці та підвищити прибутковість франчайзі.

Фонд співзасновника Subway Пітера Бака, який помер у листопаді 2021 року, оголосив, що співвласник залишив свої 50% власності організації, тобто невдовзі Subway наполовину стане власністю благодійної організації.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або