Як впливають сервіси онлайн-бронювання на популярність автобусних подорожей серед українців?
У звʼязку з війною, небесний простір над Україною закритий, відповідно для того, аби доїхати до найближчого аеропорту, українці спершу починають свою подорож на автобусі. Тому популярність автобусних перевезень нині дуже зросла.
Онлайн-сервісів для купівлі квитків є дуже багато, але не всі можуть надати клієнтам дійсно хороший сервіс, обслуговування або якісну та чітко сформульовану інформацію.
Тоді на що ж варто звертати увагу, коли ви обираєте сервіс, на якому придбати квиток?
1. Актуальність інформації.
Потрібно завжди відслідковувати чи актуальна на момент купівлі квитка інформація, яку надає сервіс. Якщо при бронюванні квитків, у вас немає потрібних деталей рейсу, виникає виправдана підозра в надійності сайту і перевізника, в якого купуєте квиток.
Повинен бути відкритий доступ до маршруту поїздки, для того, аби була змога порівняти маршрути у різних перевізників.
2. Рейтинг перевізників та відгуки реальних пасажирів.
Важливо ознайомитись із відгуками та оцінками перевізників від реальних пасажирів, що уже скористались їхніми послугами, для того, аби обрати найбільш зручний та надійний рейс для вас.
3. Можливість вибору місця.
В автопарку перевізника є транспорт різної пасажиромісткості. Відповідно до кількості проданих квитків, він вирішує, який саме автобус поїде тим чи іншим маршрутом. Проте, якщо вам необхідно обрати конкретне місце в автобусі, онлайн-сервіс повинен надавати інформацію про те, чи є на рейсі можливість вибору місця.
4. Чітко прописані умови багажу.
В деталях рейсу, так само як і маршрут, за яким курсує автобус, повинні бути чітко прописані умови перевезення багажу — габаритного та ручної поклажі. У блозі на сайті INFOBUS можна ознайомитись зі статтею, в якій прописана загальна інформація про перевезення багажу в автобусі.
5. Ціни та бонусна система.
Важливо, аби була представлена динамічна ціна, для того щоб була можливість обрати найвигідніший варіант. А також, варто звертати увагу на бонусну систему сервісів, знижки на рейси для різних категорій пасажирів та інші заохочення, які клієнт може використати для того, аби його поїздка була максимально комфортною та вигідною.
6. Доступність call-центру.
Служба підтримки повинна працювати цілодобово, для того, аби клієнти могли звертатися туди в будь-який зручний час та отримати всю необхідну інформацію або допомогу.
Якщо купувати квитки на сайті INFOBUS, можна бути впевненим у наданні своєчасної допомоги, оскільки їхня служба підтримки працює 24/7.
Бажаємо вам щасливих та незабутніх подорожей!