All Retail
Опубліковано

На полицях Auchan Україна вже більше 350 товарів з маркуванням Nutri-Score

Теги:
Ашан
Auchan

З 2020 року в мережі Auchan Україна відповідне маркування мають більше 350 артикулів.

Nutri-Score — це науково обґрунтована система маркування поживної цінності для продуктів, що була створена агентством охорони здоров’я Франції у 2016 р. Згодом вона набула розповсюдження у Німеччині, Швейцарії, Бельгії, Люксембурзі, Нідерландах та Іспанії. Ще низка країн Європи знаходиться в процесі її 

запровадження.

Nutri-Score — добровільнf системою маркування, тобто наноситься за бажанням виробника. В Україні вона також не є обов"язковою. Але вже кілька мереж заявили про готовність приєднатися до цієї системи.

З 2020 року такі товари вже є в мережі Auchan Україна відповідне маркування мають більше 350 артикулів. Нині це власний імпорт компанії, а також товари міжнародних виробників.

«Щомісяця кількість Nutri-Score товарів у мережі зростає, — говорить керівник відділу якості Auchan Україна Юлія Домбровська. — Це маркування дає клієнту можливість швидко визначити споживчу користь та поживну цінність того чи іншого продукту. Nutri-Score має вигляд 5-колірної шкали (від темно-зеленого до червоного кольору) і позначається літерами A, B, C, D, E. Де темно-зелений має найнижчий вміст негативних речовин, а червоний — найвищий. Маркування використовується для того, щоб надавати правдиву інформацію споживачу. А клієнт, усвідомлюючи цей факт, приймає рішення включати цей продукт до свого раціону чи ні».

На даний момент українське законодавство не вимагає ні від виробників, ні від ритейлерів робити позначки Nutri-Score. Але будь-яка компанія може зареєструватися в системі, після чого підприємства мають два роки, щоб нанести маркування Nutri-Score на всі, без виключень, харчові продукти.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або