Замість реклами — картини: сучасне українське мистецтво експонується у вітринах 15 супермаркетів «Сільпо»
15 супермаркетів «Сільпо» у восьми містах України змінили свої вітрини на картини й ілюстрації від молодих українських художників у мистецькому проєкті «Диви».
Фасади супермаркетів у Києві, Харкові, Запоріжжі, Дніпрі, Вінниці, Обухові, Самборі та Лозовій тепер промовляють Гостям: «Диви, що показуємо. Тут була реклама, а тепер картини».
З новим проєктом «Сільпо» мистецтво стає буквально ще ближче. У ньому взяли участь чотири молодих художники й художниці й одна мистецька група: Олег Антонов, Ксенія Степась, Олександра Шипілова, mr. zhuravchik та etchingroom1. За стилістикою їхні картини різні — від мінімалістичних ілюстрацій, схожих на дитячі малюнки, до чорно-білих офортів з гротескними персонажами.
Олег Антонов, створив 3D- ілюстрацію про чоловіка, який має сотні мрій, але соромиться в цьому зізнатися. Ксенія Степась — цикл українських свят від Коляди до Маланки. Олександра Шипілова — калейдоскоп кумедних гостей «Сільпо». mr. zhuravchik написав оду спокійному дню. А etchingroom1 склали добірку своїх впізнаваних персонажів із різних серій. Детальніше про художників та їхні роботи читайте тут.
Шукайте супермаркет з картинами біля свого дому й навіть плануйте мистецький тур Україною, аби побачити всі роботи.