All Retail
Опубліковано

TORBA переймає частину магазинів «ЕКО маркет». Для столичного ритейлера це означає вихід із західних областей України

Теги:
TORBA
ЕКО маркет
експансія
Фото:
All Retail

За останні 2 роки на ринку продовольчого ритейлу України фактично не було зафіксовано жодної повноцінної угоди з поглинання чи злиття. Воно і недивно: в умовах війни і тотальної невизначеності потенційні інвестори не готові викладати великі кошти, а діючі оператори на ринку також не завжди готові віддавати свої активи.

Тим не менше, закінчення поточного року ознаменувалось досить показовою угодою між двома ритейлерами, яка може частково перерозподілити розстановку сил на ринку Західної України. Мережа TORBA (головний офіс у м. Чернівці) взяла у своє управління частину магазинів "ЕКО маркет".

На початок 2023 р. у 6 областях Західної України (Волинська, Рівненська, Львівська, Тернопільська, Хмельницька, Івано-Франківська) мережа «ЕКО маркет» мала 35 діючих магазинів. Цікаво, що більшість з них дістались «ЕКО» в результаті угоди з поглинання активів компанії «Аванта» — до 2019 року в цих локаціях розташовувались супермаркети «Колібріс».

За інформацією All Retail, 20 з них взяла у своє управління мережа супермаркетів TORBA (всі вони знаходились у оренді). При цьому, левова частина з цих точок вже пройшла процес переформатування і працює під новою вивіскою. Найбільший за площею колишній об’єкт «ЕКО», який тепер працює під вивіскою TORBA, знаходиться в Стрию (площа торгового залу — бл. 1000 кв.м). Найменший відкрився у смт Мізоч Рівненської області (бл. 200 кв.м) і це буде найменша TORBA у її складі.

За інформацією прес-служби мережі TORBA, в рамках угоди компанією були викуплені основні засоби, в тому числі — частково товарні залишки. При цьому, при здійсненні переформатування у кожному магазині проводяться ремонтні роботи і повністю замінюється торгове та холодильне обладнання.

Крім того, поглинання частини «ЕКО маркетів» ознаменувало вихід мережі TORBA в новий для неї регіон Хмельницької області.

В результаті угоди, сумарна торгова площа мережі TORBA збільшиться майже у півтора рази — до 23 тис. кв.м. За цим показником ритейлер наблизиться до першої двадцятки всіх food-ритейлерів України і увійде до ТОП-8 ритейлерів в рідному для себе регіоні Західної України.

Менеджмент TORBA покладає великі надії на нові магазини. «Після цієї угоди ми сподіваємось вдвічі прирости у загальній виручці по мережі», — повідомили All Retail у прес-службі ритейлера.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або