All Retail
Опубліковано

Нові смаки на ринку: AZNAURI презентував вина з фруктовими смаками

Теги:
AZNAURI

Широко відомий в Україні бренд вина AZNAURI створив і випустив шалену новинку, яка заслуговує звання ідеального вина, з яскравим ароматом і смаком фруктів. Тепер українці можуть насолодитись неймовірним фруктовим букетом та обрати на полицях магазинів вино з чотирьох смаків для будь-якого настрою та події.

Вино — класичний напій, який обирають люди у всьому світі, в тому числі українці. Сучасні тренди у споживанні відзначаються тенденцією до задоволення та експериментів. Люди шукають щось особливе та неординарне. І, звісно, хочуть себе побалувати, надаючи перевагу продуктам з яскравими та оригінальними смаками. В цьому контексті фруктові варіації класичного вина стають справжньою знахідкою. Саме під запит поціновувачів, які в пошуку нових відчуттів, бренд AZNAURI створив колекцію вишуканих вин AZNAURI Fruit Collection, яка пропонує різноманіття вин з фруктовими нотками.

"Ця колекція — про улюблене вино, але в абсолютно новій інтерпретації. Чотири смакові варіації напою, створених шляхом поєднання відбірного винограду європейських сортів та фруктів. У лінійку ввійшли чотири найулюбленіші смаки: ніжний персик, спокуслива полуниця, пристрасна чорна смородина та соковита вишня«, — прокоментувала директорка з маркетингу AZNAURI в Україні, Ольга Оширова.

Більше, ніж класика, та статусний дизайн

Нова серія вин AZNAURI — це більше, ніж класичне вино. Вина нової лінійки створені на основі винограду та доповнені смаками ароматних ягід. Приємна насолода та зрозумілий смак створює для покупців нове враження від споживання вина та відкриває неймовірну гаму смаків і насолоди.

Висока якість і відсутність аналогів нової лінійки бренду забезпечують беззаперечну привабливість для споживачів, а також створюють умови для нових смакових відкриттів та експериментів.

Над дизайном пляшок працювали професійні дизайнери, які змогли підкреслити преміальний статусний дизайн AZNAZURI та дифенціювати нову колекцію від класичної лінійки та фруктовий смак. При цьому зовнішній вигляд напою гармонійно доповнює фірмовий стиль бренду.

Смакові характеристики

Напоям властивий яскравий та одночасно ніжний аромат ягід вишні, чорної смородини, полуниці та персика, тому споживач точно отримує те, що побачив на етикетці. Делікатний м’який смак з помірною солодкістю дарує справжню насолоду та букет фруктових емоцій з кожним ковтком.

У лінійку AZNAURI Fruit Collection увійшли чотири унікальні смаки:

  • AZNAURI Peach біле солодке;
  • AZNAURI Strawberry рожеве солодке;
  • AZNAURI Black Currant червоне солодке;
  • AZNAURI Cherry червоне солодке.

AZNAURI Peach характеризується мармеладними нотами з нюансами апельсинової цедри та персикового джему. AZNAURI Strawberry насичений ароматом полуничного джему, вершків і марципанів. Вино AZNAURI Black Currant — з елегантним смаком чорної смородини, прянощів і шоколадних трюфелів. А AZNAURI Cherry подарує насолоду від аромату стиглої вишні, смаженого мигдалю та темного шоколаду.

Обираючи AZNAURI Fruit Collection ви виходите за межі звичайного споживання напою. Це справжнє відкриття зимового сезону, з якого можна приготувати оригінальний фруктовий глінтвейн. Це новий рівень задоволення та смакового досвіду. Пориньте в атмосферу тепла та вишуканості, насолоджуючись кожним ковтком зігріваючого глінтвейну з AZNAURI Fruit Collection.

Довідка: Бренд AZNAURI представлений у трьох алкогольних категоріях: коньяк, тихі вина та ігристі вина. Виготовляється на інноваційному сучасному заводі AKKERMAN DISTILLERY. Сьогодні AZNAURI є одним з найпопулярніших алкогольних брендів в Україні.

У категорії тихих вин має широку асортиментну лінійку найпопулярніших смаків з грузинських сортів винограду, преміальну серію сухих вин і яскраву солодку колекцію з додаванням фруктів. Символ бренду тихого вина AZNAURI — брошка з центральною буквою «А», увінчана величною короною. Брошка, як коштовна прикраса, доповнює елегантний образ бренду AZNAURI, адже вишукані вина створені для справжніх Королев!

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або