All Retail
Опубліковано

METRO Україна отримала міжнародний сертифікат з безпеки та якості харчових продуктів

Теги:
Metro

METRO, один із провідних ритейлерів в Україні, успішно пройшов сертифікацію ISO 22000 для всіх своїх торговельних центрів.

ISO 22000 — це міжнародний стандарт, який підтверджує високий рівень безпеки харчових продуктів та відповідність вимогам стандарту всіх компаній харчового ланцюга: виробників, перевізників, магазинів, кафе й ресторанів тощо.

Компанія почала вдосконалювати систему менеджменту якості й безпеки харчових продуктів у 2017 році. METRO був першим ритейлером в Україні, який успішно пройшов сертифікаційний аудит з якості відповідно до вимог стандарту у 2018 році. Наразі METRO вдалося сертифікувати всі свої торговельні центри за стандартом ISO 22000. Це дозволить гарантувати якість продуктів на ще вищому рівні для професійних клієнтів і кінцевих споживачів.

У межах підготовки до отримання сертифіката, було проведено навчання для 281 співробітника ТЦ METRO в Україні, включаючи керівників усіх Fresh-відділів (відділи свіжих продуктів). Аудити провела міжнародна компанія SGS, яка є світовим лідером у сфері сертифікації. Перевірка складалась із технічних візитів та онлайн консультацій. Нині всі етапи сертифікації успішно завершені.

«Безпечність продукції завжди була в пріоритеті для METRO Україна. Досягнення сертифікації за ISO 22000 є важливим кроком, і ми продовжуємо свою місію постачання якісних харчових продуктів для українців. Цього року ми плануємо провести наглядовий аудит для підтвердження ефективності системи безпеки харчових продуктів і виконання вимог стандарту», — коментує Олена Вдовиченко, директорка METRO Україна.

Крім цього, METRO Україна успішно пройшла ресертифікаційний аудит та підтвердила відповідність міжнародним стандартам ISO45001:2018 та ISO14001:2015. Стандарт ISO 45001 стосується управління охороною здоров’я та безпекою праці. Стандарт ISO 14001 засвідчує, що діяльність METRO Україна відповідає міжнародним вимогам з екологічного управління.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або