All Retail
Опубліковано

Високоефективний зв’язок: як рішення для кол-центру забезпечує безперебійність та задоволеність клієнтів

Великі компанії нерідко звертаються за послугами кол-центру чи створюють власні відділи первинного обслуговування звернень. Адже це спосіб вчасно надати консультацію та підтримку, завоювати довіру, налагодити комунікацію між бізнесом та клієнтом.

Ефективність роботи залежить від надійності, якості та функціональності засобів звʼязку. Саме таким інструментом є телефонія для кол-центру.

Основні аспекти високоефективного зв’язку в колл-центрі

Віртуальна телефонія ― це сучасне технологічне рішення, яке вирішує питання комунікації та звʼязку, незалежно від масштабу компанії, чисельності штату, обсягу вхідних та вихідних дзвінків. Функціонал, який має телефонія, задовольняє всі нагальні потреби кол-центру.

  1. Переадресація викликів. Ви самі встановлюєте правила, за якими дзвінки будуть розподілятися між певними напрямками та номерами.
  2. Автоматизація. Завдяки інтеграції телефонії з іншими системами, жодне звернення не буде загублено чи втрачено. Наприклад, за кожним дзвінком в системі CRM автоматично створюються завдання для менеджера, контакти нового клієнта тощо.
  3. Черга дзвінків. Віртуальні номери, які використовуються для звʼязку, є багатоканальними. На них можуть одночасно додзвонитися безліч людей, і жоден не почує коротких сигналів «зайнято». Якщо співробітники не можуть відповісти на одразу, виклики потрапляють у чергу та очікують на зʼєднання. Так ви не втрачаєте клієнтів навіть в найбільш «гарячі» години.
  4. Інтерактивне голосове меню (IVR) дозволяє клієнтам самостійно отримувати інформацію або обирати потрібний відділ в залежності від ситуації.
  5. Аналітика. Віртуальна телефонія збирає дані про дзвінки, які можна використовувати для покращення роботи кол-центру.

Переваги високоефективного зв’язку для колл-центру

Зниження витрат

Підключення віртуальної телефонії для кол-центру не вимагає значних інвестицій. Не потрібно наймати офісне приміщення, купувати обладнання, робити монтаж, виконувати технічне обслуговування та підтримку мереж. Ви можете розпочати роботу, маючи лише звичайні компʼютери та доступ в інтернет. А ваші співробітники можуть працювати незалежно від місцезнаходження.

Ефективність роботи

Віртуальна телефонія заощаджує не лише гроші, але час та зусилля ваших співробітників. Приймати та здійснювати дзвінки зручно, до того ж частина повторюваних процесів відбувається автоматично, що знижує ризик помилки чи втрати даних.

Роль телефонії у забезпеченні безперебійності

В поточних умовах лише віртуальна телефонія гарантує надійність звʼязку. Це доводить досвід клієнтів Ringostat, які не втратили бізнес і зберегли можливість комунікації навіть в складній ситуації масового відключення світла.

Ringostat має декілька дата-центрів з серверами, в тому числі, за кордоном. Кожен дзвінок «підстраховують» резервні напрямки та оператори. Це гарантія безперебійного звʼязку та збереження даних навіть в форс-мажорних обставинах.

Покращення обслуговування за допомогою телефонії

Завдяки швидкому та якісному сервісу, клієнти залишаються задоволеними та з високою ймовірністю повторно звертаються в компанію.

Покращенню клієнтського досвіду також сприяє персоналізація обслуговування ― завдяки інтеграції телефонії з CRM, оператори мають доступ до історії комунікації з клієнтом, його попередніх запитань та проблем. І можуть надати допомогу з урахуванням контексту.

Зручний інструмент Ringostat навіть надає підказки щодо спілкування в режимі реального часу ― це також справляє гарне враження на співрозмовників.

Висновки

Якість та безперебійність звʼязку ― першочергова вимога для ефективної роботи кол-центру. Застарілі мережі не можуть задовольнити потреб бізнесу ― вони недостатньо гнучкі, функціональні та стабільні. Натомість сучасне технологічне рішення ― віртуальна IP телефонія ― повністю вирішує питання комунікації. Не потрібні значні інвестиції, щоб підключити такий звʼязок, натомість компанія отримує можливості: консультувати та вирішувати технічні проблеми, оформлювати замовлення тощо.

Сучасний та ефективний кол-центр неможливий без такого потужного, надійного та зручного інструменту, як віртуальна телефонія.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або