All Retail
Опубліковано

Французькі супермаркети повинні інформувати покупців про зменшення ваги товару

Від липня 2024 року супермаркети Франції зобов'язані попереджати покупців про так звану «усадкову інфляцію».

З середини літа поточного року французькі супермаркети будуть зобов’язані протягом двох місяців повідомляти покупців про зменшення розміру та ваги товару, якщо ціна на нього залишається незмінною або навіть збільшується.

«Інформація про товар повинна включати зміну ціни щодо ваги, аби споживач знав реальну динаміку цін», — підкреслив міністр економіки Франції Брюно Ле Мер.

Це зобов’язання набуде чинності з 1 липня та поширюватиметься як на продовольчі, так і на непродовольчі товари.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або