All Retail
Опубліковано

Російська мережа дискаунтерів MyPrice зіткнулася з проблемами у Бельгії

Російська мережа дискаунтерів MyPrice, що належить ритейлеру «Світлофор» та розвивається на площах торгових точок Mere, ймовірно не зможе відкрити обіцяні четвертий та п’ятий магазини на території Бельгії.

У лютому 2024 року стало відомо, що російська мережа «Світлофор» планує розвивати в Європі мережу магазинів під брендом MyPrice. Перший магазин нової мережі запрацював у Брюсселі замість точки Mere, що закрилася раніше.

Зараз у Бельгії працюють три магазини мережі, а відкриття ще двох точок опинилося під загрозою зриву. Протягом останніх двох тижнів у країні мав запрацювати магазин у бельгійській провінції Люксембург, місто Бертрі, та ще один у місті Антверпен. Але мер Бертрі відмовив компанії у дозволі на відкриття торгової точки. Він також не повідомив керівництво про можливу нову дату відкриття.

Мережа MyPrice вже завершила всі необхідні приготування перед відкриттям нової точки, найняла 12 співробітників і поширила рекламні листівки. Однак мер міста Матьє Россіньоль стверджує, що ритейлер не повідомив муніципалітет про відкриття і він дізнався про майбутній магазин випадково, що і стало причиною відмови у дозволі. Наразі невідомо як мережа розвиватиметься у Бельгії у майбутньому.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або