All Retail
Опубліковано

Від швидкісного інтернету до послуг на базі AI — секрети успішної диджиталізації «Агромат»

Сьогодні технології на основі AI присутні у більшості сфер, і рітейл-сфера не виняток. ChatGPT, доповнена реальність, Google Bard — лише незначна частина сервісів, яка допомагає команді “Агромат” полегшувати життя клієнтів. Тож як це все працює та яку роль в цьому відіграють телеком-сервіси.

Завдяки процесам диджиталізації «Агромат» впровадила сервіси на базі доповненої реальності та AI. Застосовуючи послугу ViSoft AR ви можете «приміряти» плитку чи сантехніку для власного дому, знаходячись в себе на дивані. Немає часу їхати в магазин — відеоконсультант на сайті відповість на всі питання.

"Ми адаптуємось під потреби клієнтів, розвиваємо інтернет-магазин, покращуємо роботу окремих елементів ІТ-інфраструктури для цього. Також команда зосереджена на створенні нових зручних сервісів, наприклад отримання розгорнутої інформації про товар завдяки QR-кодам. Також пропонуємо клієнтам отримати відеоконсультацію, не звертаючись до наших офлайнових магазинів" — коментують співробітники IT-департаменту "Агромат".

Очевидно, що злагоджена робота офлайн-магазинів та всіх сервісів — неможлива без відмовостійкого інтернету та інших телеком-послуг. Так, команда «Агромат» вже понад 6 років використовує канали передачі даних, інтернет та темну оптику (лінія зв’язку, без сторонніх підключень) від телеком-оператора GigaTrans. Це дозволяє бути з клієнтом онлайн 24/7, мати безперебійний сервіс та працювати навіть за умов відсутності світла.

«Надійність роботи каналів зв’язку, швидкий час реакції на інциденти й прогнозований час вирішення проблеми — ключові параметри, за якими ми обирали телеком-оператора. Також ми звертали увагу на зручність співпраці: оплата рахунків, професійність команди, і банальне «бажання розв’язати проблему» — коментує Сергій Романенко. Це основні фактори, завдяки яким ми співпрацюємо з GigaTrans вже понад 6 років. А надійність їхнього сервісу додатково доказана роками війни".

Повна версія кейсу доступна за посиланням https://gigatrans.ua/ua/news/bespereboynuy-internet-servisu-na-baze-ai-i-ar-i-temnaya-optika-kak-didzhitaliziruetsya-agromat

GigaTrans — національний телеком-оператор, що надає IT-послуги корпоративному сегменту з 2006 року. За більш ніж 18 років роботи GigaTrans реалізувала понад 1 тисячу проєктів з компаніями із топ-100 найбільших в Україні: Caparol, Smart Tender, Ciklum, «Bisbank», «ОТП Банк», SAT, «Нова Пошта», «Київміськбуд», «Велика Кишеня», «Укрпромпостач», «Цитрус», тощо.

Агромат — національна мережа магазинів плитки та сантехніки, що заснована у 1993 році. Компанія має понад 30 магазинів по всій Україні.

У 2023 році команда отримала одразу декілька відзнак за проєкти на базі AI. Сьогодні мережу магазинів обслуговують більш як 1500 працівників.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або