All Retail
Опубліковано

Підсумки роботи COMFY у І кварталі 2024 року: сплачено 482 млн грн податків та зборів

У І кварталі 2024 року компанія COMFY вкотре підтвердила своє лідерство у продажах техніки та гаджетів та збільшила виторг на 37,3% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Відповідно суттєво збільшилася й сума сплачених за період податків та зборів — до 482 млн грн, зокрема:

  • 315 млн грн — ПДВ (чистий та сплачений на митниці);
  • 167 млн грн — податки та збори.

Наразі у компанії працюють понад 4 500 працівників (1 190 нових робочих місць по всій Україні COMFY створив у 2023 році).

Розвиток мережі

На динаміку показників I кварталу суттєво вплинуло відкриття 3-х магазинів:

  • оновлення флагманського магазину у ТРЦ Ocean Plaza, у Києві;
  • магазин у ТРЦ «Apollo» в Дніпрі, який зазнав пошкоджень після атаки російських ракет;
  • перший магазин у місті Олександрія Кіровоградської області у рамках реалізації стратегії зростання.

Загалом офлайн-мережа магазинів COMFY налічує 102 магазини.

Відкриття оновленого магазину в ТРЦ Ocean Plaza у Києві

Тренди ринку

Ще одним фактором успіху COMFY стала ефективна комерційна та маркетингова стратегія, яка сприяла якісному задоволенню потреб покупців та збільшенню продажів в усіх товарних категоріях. Так, продажі дрібної побутової техніки збільшилися на 42% у порівнянні з минулим роком, а драйверами цієї категорії стали мультипіч (+563%), кавоварка (+91%), обігрівач (+79%). Продаж великої побутової техніки збільшився на 52%, а найкращу динаміку в категорії продемонстрували газова плита (+85%) та холодильник (+66%).

Крім того, COMFY стабільно нарощує продажі гаджетів. Так, бізнес-напрям «Інновації та телеком» зріс на понад 30%: смартфони +27%, ігрові консолі +207%, електротранспорт +685%.

Відзнаки у рейтингах

COMFY посів 2 місце у рейтингу найбільших гравців e-commerce в Україні за оцінками бізнес видання Forbes Україна. За минулий рік онлайн-продажі компанії зросли на понад 70%, частка онлайн-продажів перевищила 30% від загального обсягу продажів, суттєво зросла частка мобільного додатку COMFY в онлайн-продажах.

Також COMFY увійшов у п’ятірку найбільших за обсягом бізнесів з бездоганною діловою репутацією у сфері роздрібної торгівлі за версією Індекс Опендатабот.

Підтримка ЗСУ та волонтерів

Одним із пріоритетних напрямів благодійності та соціальної відповідальності компанії з 2014 року є допомога українським захисникам та волонтерам. У І кварталі 2024 року COMFY направив на підтримку війська 5,5 мільйонів гривень. Зокрема:

  • 1 мільйон гривень на підтримку збору «Морський бій» від United 24, Monobank, Сергія Стерненко та Ігоря Лачена;
  • 1,4 мільйона гривень разом із партнерами фонду «Dignitas» для закупівлі FPV-дронів;
  • на 2,7 млн гривень техніки на запити військових і волонтерів.

Компанія також випустила лінійку благодійного мерча «Добро несеться», прибуток від продажу якого перераховує до Фонду «Повернись живим». У І кварталі 2024 року ритейлер перерахував на рахунок Фонду 320 000 гривень.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або