Підсумки роботи COMFY у І кварталі 2024 року: сплачено 482 млн грн податків та зборів
У І кварталі 2024 року компанія COMFY вкотре підтвердила своє лідерство у продажах техніки та гаджетів та збільшила виторг на 37,3% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Відповідно суттєво збільшилася й сума сплачених за період податків та зборів — до 482 млн грн, зокрема:
- 315 млн грн — ПДВ (чистий та сплачений на митниці);
- 167 млн грн — податки та збори.
Наразі у компанії працюють понад 4 500 працівників (1 190 нових робочих місць по всій Україні COMFY створив у 2023 році).
Розвиток мережі
На динаміку показників I кварталу суттєво вплинуло відкриття 3-х магазинів:
- оновлення флагманського магазину у ТРЦ Ocean Plaza, у Києві;
- магазин у ТРЦ «Apollo» в Дніпрі, який зазнав пошкоджень після атаки російських ракет;
- перший магазин у місті Олександрія Кіровоградської області у рамках реалізації стратегії зростання.
Загалом офлайн-мережа магазинів COMFY налічує 102 магазини.
Тренди ринку
Ще одним фактором успіху COMFY стала ефективна комерційна та маркетингова стратегія, яка сприяла якісному задоволенню потреб покупців та збільшенню продажів в усіх товарних категоріях. Так, продажі дрібної побутової техніки збільшилися на 42% у порівнянні з минулим роком, а драйверами цієї категорії стали мультипіч (+563%), кавоварка (+91%), обігрівач (+79%). Продаж великої побутової техніки збільшився на 52%, а найкращу динаміку в категорії продемонстрували газова плита (+85%) та холодильник (+66%).
Крім того, COMFY стабільно нарощує продажі гаджетів. Так, бізнес-напрям «Інновації та телеком» зріс на понад 30%: смартфони +27%, ігрові консолі +207%, електротранспорт +685%.
Відзнаки у рейтингах
COMFY посів 2 місце у рейтингу найбільших гравців e-commerce в Україні за оцінками бізнес видання Forbes Україна. За минулий рік онлайн-продажі компанії зросли на понад 70%, частка онлайн-продажів перевищила 30% від загального обсягу продажів, суттєво зросла частка мобільного додатку COMFY в онлайн-продажах.
Також COMFY увійшов у п’ятірку найбільших за обсягом бізнесів з бездоганною діловою репутацією у сфері роздрібної торгівлі за версією Індекс Опендатабот.
Підтримка ЗСУ та волонтерів
Одним із пріоритетних напрямів благодійності та соціальної відповідальності компанії з 2014 року є допомога українським захисникам та волонтерам. У І кварталі 2024 року COMFY направив на підтримку війська 5,5 мільйонів гривень. Зокрема:
- 1 мільйон гривень на підтримку збору «Морський бій» від United 24, Monobank, Сергія Стерненко та Ігоря Лачена;
- 1,4 мільйона гривень разом із партнерами фонду «Dignitas» для закупівлі FPV-дронів;
- на 2,7 млн гривень техніки на запити військових і волонтерів.
Компанія також випустила лінійку благодійного мерча «Добро несеться», прибуток від продажу якого перераховує до Фонду «Повернись живим». У І кварталі 2024 року ритейлер перерахував на рахунок Фонду 320 000 гривень.