All Retail
Опубліковано

JYSK наростив частку B2B-продажів до 6% — хто основні бізнес-клієнти ритейлера

Теги:
JYSK

Частка бізнес-продажу скандинавської мережі JYSK в Україні сягнула понад понад 6% загального обігу ритейлера у травні 2024 року.

Показник зріс до 6% з вересня 2023 року, коли було запущено додатковий канал продажу В2В.

«У вересні 2023 року «JYSK Україна», дотримуючись загальної стратегії JYSK, поклала початок додатковому каналу продажe — В2В, і стала 20-ю країною, де працює цей напрям продажу. Привабливість цього напрямку послідовно зростає, уже в травні 2024 року частка В2В продажу становила понад 6% загального обігу мережі JYSK в Україні. Водночас потенціал розвитку цього напряму величезний — акумульований річний показник В2В продажу в Україні все ще в рази менший, ніж в окремих сусідніх країнах JYSK або загалом по мережі», — повідомила B2B менеджерка JYSK в Україні Галина Фаріна.

Кількість нових покупців, які зареєструвалися як B2B-клієнти JYSK, з початку фінансового року перевищила 5 тис. компаній, а зростання вартості безготівкових розрахунків юросіб зросло більш ніж утричі порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Серед бізнес-покупців ритейлера:

  • готелі;
  • кафе та ресторани;
  • магазини;
  • офіси;
  • будівельні компанії;
  • освітні та медичні заклади;
  • благодійні фонди та організації;
  • малі підприємці.

Основну частку в товарній структурі В2В продажу дають меблі для дому та саду, відзначається значний попит на декоративні та господарські товари.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або