«Мамазліт під Вітряками»: у Києві відбувся сімейний фестиваль за підтримки NOVUS
За підтримки мережі супермаркетів NOVUS у столиці відбувся масштабний сімейний фестиваль «Мамазліт», який сприяє активному відпочинку дітей з батьками. На локації від NOVUS діти мали можливість самостійно створити собі перекус, змайструвати прикрасу з підручних матеріалів та долучитися до веселих інтерактивів, отримавши приємні подарунки.
Як кажуть маленькі відвідувачі, найулюбленішою зоною для них на фестивалі став інтерактивний лабіринт, в якому треба було командою зібрати інгредієнти для борщу. А серед подарунків діти оцінили «Наліпаки» — яскраві стікери для одягу, взуття та аксесуарів, які малеча з радістю колекціонує.
У NOVUS також зазначають, що для них важливо долучатися до благодійних ініціатив, спрямованих на підтримку сімей з дітьми, тож мережа супермаркетів реалізовує декілька подібних проєктів. Один з них — «Велике маленьке серце», що спрямований на підтримку дітей з вродженими вадами серця. Купуючи наліпки-серця у мережі, клієнти долучаються до допомоги в лікуванні малечі з вадами серця в інституті серцево-судинної хірургії Амосова.
Ще одна благодійна ініціатива компанії — проєкт «Миланка». Наразі велику увагу у рамках проєкту «Миланка» приділяють новонародженим українцям і їхнім матерям, які проживають на прифронтових територіях. Чимало з них втратили свої домівки або ж залишились без засобів для існування. І це саме та ланка суспільства, яка зараз потребує великої допомоги від небайдужих. 100% заробітку від продажів товарів ТМ «Миланка» спрямовуються на благодійність. Зокрема, це товари для побуту.
Водночас благодійний фонд Food for Ukraine, заснований бенефіціаром мережі NOVUS Раймондасом Туменасом, вже понад два роки регулярно підтримує сім’ї з дітьми якісними продуктами харчування. За цей час було передано продуктів на понад 90 мільйонів гривень.