Автоматизація за допомогою ІР-телефонії в рітейлі
Сьогодні телекомунікаційні компанії пропонують величезний спектр послуг ІР-телефонії, з багатьма рішеннями для автоматизації бізнес-процесів.
Комунікація з клієнтами
Основні інструменти тут спрямовані на залучення нових клієнтів і бездоганне обслуговування існуючих.
Наприклад, послуга автообдзвон дозволяє здійснювати автоматичні дзвінки клієнтам і з’єднувати їх з оператором у разі відповіді. Немає перерви між дзвінками, можна утримувати абонентів на лінії, якщо оператори зайняті, провести обдзвон без участі оператора взагалі. Результатом, за даними Unitalk, є збільшення кількості дзвінків від клієнтів до 58%.
Або Голосовий робот — віртуальний помічник, що здійснює від 1 до кількох тисяч телефонних дзвінків одночасно, розпізнає мову і веде діалог з клієнтом. Робот приймає 100% дзвінків, не втрачаючи жодного.
Маркетингові кампанії
Тут автоматизація корисна, аби максимально швидко і без залучення операторів отримати оцінку якості послуг або провести опитування потенційних споживачів.
Проінформувати клієнтів про нові товари й акції можна за допомогою автоматичного розсилання голосових повідомлень; тарифи при цьому будуть меншими за розсилку SMS.
Контроль якості послуг
Передовою технологією у цій сфері є мовна аналітика — інноваційний метод обробки голосу із застосуванням ШІ. Для оцінки ефективності дзвінка не потрібно його прослуховувати, у автоматичному звіті буде відображений рівень якості діалогів, чистота мови, можливі помилки оператора і навіть настрій.
Аналітика й збір даних
Сучасна ІР-телефонія пропонує інтеграцію з Google Analytics, Zoho, Salesforce, SendPulse, HubSpot і багатьма іншими CRM-системами, а отже вся телефонна аналітика (щодо кількості, тривалості розмов, унікальності дзвінків та ін.) буде доступна у цих сервісах.
Дані для оцінки ефективності рекламного трафіку можна зібрати за допомогою колтрекінга — сервісу, який виявляє, з якого рекламного джерела здійснив дзвінок клієнт.