All Retail
Опубліковано

Український виробник їжі для котів та собак Kormotech розпочав експорт товарів на корейський ринок

З 17 червня супер преміальний бренд харчування для собак та котів Optimeal, а також преміальний бренд Club 4 Paws компанії Kormotech представлені на корейських спеціалізованих інтернет-майданчиках.

«Petfood ринок Південної Кореї на третьому місці після Китаю і Японії в Східній Азії. У грошовому обсязі він втричі більший, ніж в Україні. Доля продажів спеціалізованої їжі для котів та собак становить 50% на 50%. Але унікальність південнокорейського ринку полягає в тому, що 67% продажів petfood продукції відбувається саме через інтернет-канали. Це найбільший показник у світі, згідно зі звітами Euromonitor. Тому одним із викликів у співпраці з Південною Кореєю є набуття досвіду побудови та розвитку інтернет-продажів на преміальному і супер преміальному ринку», — розповів Едуард Бабенко, керівник стратегічного бізнес-напрямку Україна, Молдова і Південно-Східна Азія у компанії Kormotech.

Владислав Мазуркевич, менеджер з розвитку експортних ринків Азії у компанії Kormotech, розповів, що перемовини з корейською компанією Careside co. Ltd розпочалися торік і вже восени було підписано контракт про співпрацю. У кінці травня цього року перші два контейнери сухого та вологого корму Optimeal і Club 4 Paws, а це близько 24 тонн продукції, вивантажили вже на стороні дистриб’ютора

«Компанія Kormotech успішна на європейському ринку, має досвід і ресурси, що необхідні для глобальної співпраці. Такий міжнародний успіх свідчить про те, що подібних досягнень можна очікувати і на південнокорейському ринку. Їжа для домашніх тварин Kormotech містять високоякісні інгредієнти та проходить ретельний контроль якості. Це є вагомою перевагою, особливо для вибагливих петперентів корейських тварин», — розповів You Young Kook, СЕО корейської компанії Careside co. Ltd.

За словами Владислава Мазуркевича, супер преміальні та преміальні лінійки харчування для котів та собак, що їх виробляє Kormotech, уже представлені на таких 12 e-commerce майданчиках Південної Кореї: Naver, Coupang, TM, WM, G-market, Auction, 11th St., Lotte On, Interpark, SSG, CJ on style, GS Shop.

До кінця цього року компанія планує розпочати співпрацю з мережами зоомагазинів та ветеринарних клінік, щоб клієнти мали можливість подивитися на товар, оглянути його.

Типовий південнокорейський споживач надзвичайно прискіпливий під час вибору товару — він заглиблюється у найменші деталі складових товару чи походження інгредієнтів.

Як розповів Едуард Бабенко, вимогливим є не лише південнокорейський споживач, а й представники бізнесу: «Дистриб’ютор Careside co. Ltd є навдивовиж конструктивним та педантичним виконавцем. Легко працювати з аргументованим та чітким у рішеннях партнером. Це дозволяє збудувати модель комунікацій та відносин, які є системними, зрозумілими і деталізованими. Якщо порівнювати з іншими азійськими ринками, то південнокорейські партнери мають дуже високу планку якості побудови роботи. Загалом, вони задають поінти, до яких потрібно буде тягнутися з погляду організації процесів, термінів тощо».

Минулий рік Kormotech завершив з оборотом у 152 млн доларів та наростив частку продажів за кордоном до 31%. Співвідношення продажів за кордоном та в Україні становить нині 31% до 69% у тоннах відповідно.

Найбільш динамічно бренди Kormotech зросли в порівнянні до минулорічного об’єму продажів на ринках Румунії (+35%), Польщі (+11%) та Молдови (+11%). За минулий рік компанія підписала контракти з партнерами з Малайзії, розпочала продажі в Фінляндії, активно розвивається на ринках Іспанії та Італії, розширивши свою присутність до 42 країн світу. Водночас на ринку України Kormotech зберіг свої лідерські позиції.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або