All Retail
Опубліковано

Сомельє Марина Ревкова стала амбасадоркою маркету повсякденних штук MAUDAU

Співпраця бренду з фахівчинею розпочалась наприкінці 2023, а вже цього року вона офіційно стала амбасадоркою MAUDAU.

Марина Ревкова — сертифікована сомельє з 7-річним досвідом, яка представляє нашу країну на міжнародних конкурсах, а кілька років тому отримала відзнаку «Найкращий сомельє України». Розвивати культуру споживання алкогольних напоїв в Україні — одне з її прагнень, яке сомельє почала втілювати у життя разом з MAUDAU.

На окремій сторінці маркету розміщені добірки вин, рекомендованих Мариною Ревковою. Універсальні, бюджетні, українського виробництва, на подарунок або з бульбашками — тут кожен знайде щось собі до смаку. Ексклюзивні професійні підбірки на MAUDAU також доступні у телеграм-каналі експертки. У рубриці «Онлайн-бар» у блозі MAUDAU на гостей чекають корисні поради, лайфхаки та історичні факти про різноманітні вина.

Крім того, у рамках співпраці запустили тематичну рубрику в журналі БЖ, в якій Марина оригінально розповідає про вино. Тут ви дізнаєтесь, як пити вино так, щоб на ранок не боліла голова, з чого роблять безалкогольне ігристе, як насправді має пахнути Совіньйон та хто ж така загадкова вдова Кліко.

«Одна з важливих цілей нашої співпраці — познайомити гостей MAUDAU з різними видами вина, розповісти про особливості сортів та виробництва та допомогти з вибором напоїв. І вже бачимо результати: гості охоче дослухаються до рекомендацій Марини Ревкової, завдяки активностям зростає інтерес до різних видів вина, а нетривіальні підбірки та огляди від сомельє збирають схвальні відгуки гостей. Це формує тематичне ком’юніті, що для нас дуже цінно», — ділиться СМО українського маркетплейса MAUDAU Ольга Румянцева.

Ще більше цікавих проєктів вже готуються до запуску. Так, у планах MAUDAU — спільно з Мариною Ревковою провести першу онлайн-дегустацію та розповісти про вина з різних регіонів Європи.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або