All Retail
Опубліковано

Понад 500 українців стали власниками франшизи польської мережі Żabka

Більш як 500 українців керують магазинами польської мережі Żabka за договором франшизи.

У мережі зазначають, що цікавість до співпраці з мережею постійно росте, що свідчить про довіру українців до Żabka. Більшість франчайзі Żabka — жінки.

Żabka є найбільшою у Польщі мережею невеликих продуктових магазинів формату біля дому, що діє на основі франчайзингу. Ритейлер налічує 10,5 тис. магазинів, якими керують 9000 франчайзі.

У компанії відзначають, що українці, які проживають у Польщі, становлять сильну групу людей з різними навичками, досвідом і професійними прагненнями. Для багатьох з них специфіка польського ринку може бути новою, тож саме франчайзинг може стати вдалим варіантом ведення бізнесу.

Незалежно від країни походження, усі кандидати мають однаковий початковий внесок, який становить приблизно 5000 злотих. Іноземці також повинні пройти тест, щоб досягти рівня знання польської мови не нижче рівня В2.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або