All Retail
Опубліковано

Які ритейлери цікавляться комерційними площами в ЖК

Комерційні площі на території ЖК добре показують себе в будь-які часи, зокрема і під час повномасштабної війни.

Девелоперська компанія «Інтергал-Буд» залишає у своєму портфелі до 15% створеної комерційної нерухомості у складі житлових комплексів.

«У складі житлових комплексів уже створено близько 47 тис. кв. м комерційних площ. Собі залишаємо до 15% — переважно фасадні приміщення, з найбільшим трафіком, там, де розуміємо, що для нас оренда вигідніша, ніж продаж.

Усе інше намагаємося продавати, зараз попит дуже помітний і активний, перш за все, тому, що період повернення інвестицій на таку нерухомість набагато менший, ніж у житлову, шість-сім років порівняно з 12-15 для квартири», — повідомила комерційна директорка «Інтергал-Буд» Анна Лаєвська.

Комерційні площі на території ЖК добре показують себе в будь-які часи, зокрема і під час повномасштабної війни. Чимало покупців таких приміщень кажуть, що мінісалони, магазини та кафе вже вийшли на довоєнні показники, а подекуди і перевершили їх.

Втім, девелопер співпрацює і з великими ритейлерами, наприклад, з Novus, Fozzy Group.

«Практично в кожному комплексі в нас є приміщення під супермаркет, ми заздалегідь намагаємося спроєктувати з урахуванням вимог таких операторів, із правильним кроком колон, можливими зонами завантаження і навантаження, технічною інфраструктурою. Також співпрацюємо з банками, поштовими службами, приватними клініками і лабораторіями, аптеками. Спілкуємося безпосередньо з багатьма сітками фітнес-клубів, з ними підбираємо локації, спільно проєктуємо», — зазначила Анна Лаєвська.

Також у кожному житловому комплексі намагаються відкривати приватні освітні заклади. Загалом «Інтергал-буд» володіє та управляє майже 800 тис. кв. м різних об’єктів комерційної нерухомості.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або