All Retail
Опубліковано

Заробляй на своїх: як працює програма «Національний кешбек»

У вересні завершився тестовий місяць програми «Національний кешбек». За три тижні тестування до програми долучилися 663 000 українців. Усього було нараховано 23,6 млн грн. Чи зможе ця програма змінити споживчі звички українців, створивши більший попит на товари українського виробництва? Які спостереження ритейлерів після першого місяця роботи та які результати програма принесе для бізнесу та держави? Чи може «Національний кешбек» стати важливим інструментом не лише для підтримки національного виробника, а й для формування нової економічної реальності в Україні — у матеріалі All Retail.

Механізм роботи програми

Робота програми лежить на 5 «китах»:

1. Виробник. Українські виробники товарів, які беруть участь у програмі, отримують підтримку через підвищення попиту на їхню продукцію. Вони надають товари, за які покупцям нараховується кешбек.

2. Мережа. Ритейлери, які продають товари українського виробництва, беруть участь у програмі, надаючи інформацію про покупки в Державну податкову службу для нарахування кешбеку.

3. Держава. Уряд координує та регулює програму через Міністерство економіки, Мінцифри та Державну податкову службу. 

4. Покупець. Користувачі, які купують українські товари, отримують кешбек через систему «Дія».

5. Банк. Уповноважені банки відкривають спеціальні рахунки для користувачів програми й обробляють платежі.

До програми можуть долучитися торгові оператори на загальній системі оподаткування. Українці можуть отримати до 3 тис. гривень щомісяця за купівлю товарів місцевого виробництва. Витратити кешбек можна на медичні послуги, спорт, кіно, ресторани, комунальні послуги, транспорт, мобільний зв’язок, донати на армію, військові облігації та благодійність тощо.

У пресслужбі корпорації «АТБ» повідомляють, що програма «Національний кешбек» — це державна допомога споживачам, які роблять вибір на користь товарів, вироблених в Україні. Торгова мережа є тільки майданчиком, на якому представлений широкий вибір українських товарів. Програма не має відношення до цінової або маркетингової політики на ринку. 

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або