All Retail
Опубліковано

Lay’s заплатить $1 млн за ідею для нового смаку чипсів

Американська компанія Frito-Lay оголосила конкурс, у рамках якого пропонує мільйон доларів за найкращий смак для чипсів Lay’s.

За умовами конкурсу, учасник може запропонувати до десяти варіантів смаків. Необхідно вказати їхню назву та ключові інгредієнти для їх створення.

У квітні компанія представить три найкращі варіанти, після чого шляхом онлайн-голосування буде обрано переможця. Його творцю Lay’s заплатить $1 млн.

Компанія не вперше вибирає у такий спосіб новий смак для Lay’s. До цього переможцями ставали смаки «хрусткий тако», «часниковий хліб» та «васабі-імбир».

Переможець отримає 1 млн доларів, за друге місце дадуть 50 тис. доларів. Конкурс проводиться з 2012 року. Під час перших чотирьох конкурсів у 2012, 2014, 2015 та 2017 роках бренд снеків отримав мільйони заявок, знайшов 14 фіналістів та визначив чотирьох переможців.

Frito-Lay — американська дочірня компанія з виробництва харчових продуктів (кукурудзяних чипсів, картопляних чипсів тощо), що входить до складу холдингу PepsiCo. Основними брендами, вироблюваними Frito-Lay, є кукурудзяні чипси Fritos, сирні палички Cheetos, чипси з тортильї Doritos та Tostitos, картопляні чипси Lay’s, Ruffles та Walkers.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або