
Оновлення дизайну: Reynolds and Reyner представили нову айдентику для українського бренду вина Odesa
У дизайні лінійки ігристих вин вдосконалено шрифт логотипу та спрощено дизайн етикеток.
У 2024 році бренд Odesa вирішив оновити свою айдентику. Оновлення почалося з лінійки ігристих вин «Odesa Classic». Всі елементи стилю були оновлені та доведені до ідеалу, а покращений шрифт логотипу став помітно простіше, щоби бути поза часом на довгі роки.
У дизайні етикеток з’явилася додаткова маленька четверта етикетка у вигляді геральдичного щита. Вона стала наступником минулої форми основної етикетки, що набула більш універсальної прямокутної форми. Також були спрощені та доопрацьовані інші елементи етикетки, включаючи знайомий всім значок у формі якоря.
Бренд Odesa був заснований у 1896 році нащадком відомої родини шампаністів із Франції Генрі Редерером. З того часу завод і теруари пережили кілька важливих історичних подій, але, як і раніше, вино виробляється виключно з власних виноградників ідеальної зони виноробства на півдні Одеської області.