All Retail
Опубліковано

«Яготинське» випустило «Геролакт» у новому дизайні

ТМ «Яготинське» — лідер українського ринку молочних продуктів. Бренд «Яготинське» представлений у 17 групах молочної продукції. Це якісна молочна продукція, що виробляється виключно з натурального коров’ячого молока від українських фермерів. Виробництво здійснюють на трьох сучасних заводах у Київській та Черкаській областях.

Кисломолочний продукт «Геролакт» від ТМ «Яготинське» з’явився на полицях магазинів у оновленому дизайні. Зміни торкнулися візуального оформлення, при цьому незмінною залишилася висока якість та унікальні властивості продукту.

У новому дизайні зберегли впізнаванні білий та зелений кольори й додали нові графічні елементи. Так, дерево на упаковці «Геролакту» — це стародавній символ дерева життя, що уособлює силу, здоров’я та довголіття. Його розлоге гілля символізує зв’язок поколінь та життєву мудрість, яку передають довгожителі.

Гірський пейзаж на упаковці відтворює вершини Кавказьких гір — регіону, який здавна відомий великою концентрацією довгожителів у світі. Саме тут, у високогірних селах, люди зберігають традиції здорового харчування, невід’ємною частиною якого є кисломолочні продукти.

«Особливу увагу ми приділили тому, щоб зробити паковання більш інформативним та зрозумілим для споживача. Для цього на передній бік «Геролакту» перенесли інформацію про склад продукту — пробіотики, корисні бактерії та вітаміни С та Е, також поліпшили читабельність тексту. Ми впевнені, що оновлений дизайн допоможе привернути увагу нового покоління споживачів, зберігаючи при цьому лояльність наших постійних шанувальників, які цінують «Геролакт» за його незмінну якість та корисні властивості«, — зауважила маркетинг-директорка ГК «Молочний альянс» Наталя Гринь.

Для допитливих споживачів, які хочуть більше дізнатися про властивості «Геролакту», на упаковці є QR-код, який веде на сторінку www.gerolakt.com з детальною інформацією про продукт.

"Геролакт" у новому дизайні доступний у торговельних мережах в пакованні Pure-Pak вагою 500 г.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або