
Франшиза супермаркету SPAR взяла участь у щорічній виставці «Франчайзинг-2025»
Франшиза супермаркету SPAR традиційно щороку бере участь у цій виставці — цей рік не став винятком.
На виставці було представлено багато франшиз із різних сфер. Зокрема SPAR був єдиним представником саме франшизи продуктового супермаркету із декількома моделями франшиз.
Були зацікавлені відвідувачі з різних куточків країни: з Кіровоградської, Дніпровської, Львівської, Вінницької, Київської областей і тд. Найбільше цікавилися пасивною моделлю франшизи. Підприємці готові інвестувати, але наразі шукають формат саме пасивного доходу.
«Позитивні враження від виставки. Про результативність можна говорити по факту співпраці з клієнтами, з якими ми обмінялися контактами. Важливо, що франшизою цікавилися, є контакти, тому будемо працювати над подальшим розвитком та масштабуванням бренду SPAR в Україні», — розповідає Мирослава Леснік, керівниця відділу маркетингу департаменту розвитку франчайзингової мережі «Наш Край» SPAR.
На майбутнє франшиза супермаркету SPAR планує активно брати участь у подібних виставках для розвитку бренду, налагодженню контактів та відкриттю все нових і нових магазинів.