All Retail
Опубліковано

INTERTOP і Kasta: провідний український ритейл одягу, взуття та аксесуарів представлений на маркетплейсі

У листопаді на мультикатегорійному маркетплейсі Kasta з’явилась техніка та електроніка від Фокстрот, а вже за декілька місяців асортимент Kasta знову розширюється. Цього разу маркетплейс кооперується з провідним ритейлом одягу, взуття, аксесуарів та косметики – INTERTOP, розуміючи, що майбутнє за підсиленням одне одного, а не протистоянням.

Одні з ключових гравців українського ритейлу мають довгу історію: Kasta відкриває українцям міжнародні та українські бренди протягом 14 років, INTERTOP — протягом 30 років відкрив більше ніж 160 магазинів по всій Україні, а зараз активно розвиває власний маркетплейс на базі онлайн-платформи та мобільного застосунку, впроваджуючи безшовний клієнтський досвід. Тим часом Kasta стала майданчиком для 8 млн покупців в інтернеті.

Засновник і CEO Kasta Андрій Логвін розповідає: "Об’єднувати досвід з найбільшими гравцями ринку — це найкраще, що можна зробити для наших кастомерів. Kasta з українцями вже 14 років, INTERTOP — 30. Це бізнес-історії, які пережили вже дуже багато, і ми розуміємо, що шлях до подальшого зростання лежить саме через об’єднання зусиль".

"Підтримуючи політику сталого розвитку та відповідального споживання, INTERTOP розміщує на маркетплейсі Kasta колекції минулих сезонів, відкриваючи нові шляхи взаємодії з клієнтами. Усі, хто полюбляє архівні колекції, зможуть переглянути ці товари на маркетплейсі", — ділиться CEO INTERTOP Сергій Бадрітдінов.

Архівні позиції брендів INTERTOP, серед яких ECCO, Geox, Skechers, Clarks, Gunter, Timberland, DeFacto, Braska, Tamaris, The North Face, Tommy Hilfiger та інші представлені на Kasta з 5 травня.

З дня запуску і до 13 травня покупці отримають кешбек до 30% на всі товари від INTERTOP на офіційному сайті kasta.ua.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або