All Retail
Опубліковано

Український бренд Lamel досяг рекордних продажів у США

Продажі українського бренду декоративної косметики Lamel на ринку США за тиждень склали понад 1 млн доларів.

За словами власниці косметичних брендів Lamel та LN PRO Наталії Яроменко, у 2024-му компанія закінчила рік із продажами в Америці на 1 млн доларів. Проте вже цього тижня один з клієнтів підписав контракт на суму 1,367 млн доларів.

"Наше перше замовлення у США на 1,367 млн доларів. Так, саме так. Один клієнт. Один контракт. Понад мільйон доларів.Колись я розкажу, скільки помилок ми зробили на цьому ринку. Як долали кожен крок. Як вчилися на власних граблях. Але сьогодні — хочу просто зафіксувати цей момент. І сказати дякую", — прокоментувала власниця бренду.

У планах компанії на 2025 рік — збільшити продажі на американському ринку на 400%. Наталія Яроменко впевнена, що цього результату компанія досягне.,

Український бренд декоративної косметики Lamel заснувала Наталія Яроменко у 2012 році. Продукція бренду не тестується на тваринах та сертифікована PETA.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або