All Retail
Опубліковано

Goodwine без вина — мережа відкриває магазин у новому форматі

Goodwine відкриває магазин Goodwine Care в новому форматі на вулиці Мечникова, 9-Б, у Києві. Там продаватимуть косметику, декор, товари для дітей та тварин. Магазин відкриється 31 травня.

Там будуть товари від брендів косметики для обличчя, тіла та волосся, які відібрали за участі лікаря. Крім того, можна буде купити комплекси вітамінів, мінералів та інших елементів.

Також буде веганська декоративна косметика, органічна сонцезахисна косметика Green People, іграшки з дизайном у скандинавському стилі від Liewood, екологічні розвивальні іграшки, виготовлені з кори коркового дуба Korko, розвивальні діджитал-камери Hoppstar, екологічні підгузники Moltex, канадські засоби для догляду за шкірою Attitude, засоби для прибирання і прання тощо.

Дитяче харчування буде від таких органічних брендів, як Holle, Organix, Smileat, Popote, Bio-Zentrale. Крім того, будуть прилади для його приготування, підігрівачі пляшок, блендери-пароварки, зволожувачі повітря, термоси з авто підігрівом та інше.

Також будуть представлені аромати для дому та відділ товарів для домашніх улюбленців (бренди Found My Animal, MiaCara, WildWash, Chou Chou тощо).

Мережа Goodwine заснована 2006 року та представлена флагманською точкою на ст.м. Кловська, а також магазинами на Оболоні та в ЦУМі у Києві. Серед закладів в столиці також Lucky Restaurant Vinotheque, 101 Wine Bar, суші-поінт Shima, кав’ярня Yellow Place, пекарня Bakehouse.

Власником мережі Goodwine є ТОВ Бюро вин. Його керівниками вказані Володимир Шаповалов (62%), Дмитро Кримський (17,3%), Оксана Барняк (5%), Максим Василевич (4,6%), Ігор П’єх (4,3%), ТОВ Бюро вин холдинг (1,7%), Надія Савенко, Олексій Данілов, Юлія Фесовець, Ганна Макієвець (всі — по 1,25%).

За результатами 2024 року Бюро вин збільшило виторг на 21,3% порівняно з 2023 роком — до 4,5 млрд грн, чистий прибуток — на 4,7%, до 374,2 млн грн.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або