
Пів року з «Авророю»: мережа відкрила 145 магазинів і сплатила 3,9 млрд грн податків за перші 6 місяців 2025 року
У першому півріччі 2025 року ритейлер «Аврора» продовжив активне зростання, сфокусоване не лише на масштабі, а й на впливі — економічному, соціальному та локальному.
Зокрема, за шість місяців мережа:
- відкрила 145 нових магазинів у різних регіонах України;
- збільшила команду до понад 16 000 працівників;
- сплатила 3,9 млрд грн податків і зборів, що є одним із найвищих податкових навантажень серед українських ритейлерів;
- передала 139 млн грн на благодійність.
У компанії наголошують, що не чекають «кращих часів», а працюють над змінами щодня — 24/7. Пріоритетом на найближче майбутнє залишаються доступність для покупців, інвестиції в людей, технології та логістику.
«Намагаємося зростати зі змістом. Завдяки команді та людям, які обирають покупки саме у нас. Ми не чекаємо кращих часів. 24/7/365 стаємо кращими і робимо більше», — сказав Тарас Панасенко, СЕО мережі «Аврора».
Серед ключових планів мережі відновлення логістичного комплексу WestGate поблизу Києва. Загальний обсяг інвестицій у 2025 році становитиме понад 3 млрд грн.
Також компанія розширює підтримку ветеранів: у команді вже працює понад 100 захисників, а нову роль Chief Veterans Officer було запроваджено через прозорий конкурс.
До того ж «Аврора» планує й надалі підтримувати громади. Компанія є найбільшим платником ПДФО у ряді міст, зокрема в Полтаві завдяки розташованим там складу та офісу.
Додаткова компанія й надалі підтримуватиме українських виробників. На полицях мережі представлено понад 600 локальних партнерів і компанія має на меті посилити локалізацію доданої вартості.