
Стань Знайстером та виграй 1 000 000 гривень: в АТБ стартує велика вікторина з історії України
З 21 серпня у мережі АТБ стартує ексклюзивна акція лояльності Знайстери — унікальна вікторина з історії України, розроблена у партнерстві з Art Nation Loyalty спеціально для покупців АТБ. Знайстер — це той, хто багато знає, хоче знати ще більше та готовий випробувати свої знання.
Щоб стати учасником вікторини, достатньо отримати набір Знайстери за спеціальною ціною 149 грн (замість 300 грн). Для цього потрібно виконати одну з трьох умов покупки товарів у мережі АТБ:
- зробити покупку на суму від 100 грн , або
- придбати будь-яку кількість товарів-партнерів, або
- зробити будь-яку покупку з карткою АТБ.
Що всередині набору Знайстери?
Все, щоб додати енергії та настрою для гри: 4 картки з QR-кодом для онлайн-вікторини у застосунку Знайстери. Кожна картка — одна спроба пройти серію запитань. А також ювелірна прикраса або сертифікат від Укрзолото, «суперфуд для мозку» — мікс горіхів і сухофруктів, а ще — енергетичний батончик.
Вікторина Знайстери — це не просто гра, а сучасний спосіб оживити інтерес до української історії та зробити її ближчою до кожного. Питання вікторини створені у співпраці з Державною організацією «Інститут історії Національної академії наук України», що гарантує їхню достовірність та освітню цінність.
Завдяки інтерактивному формату, до участі можуть долучитися і школярі, і студенти, і люди старшого віку — адже знання про своє минуле формують наше майбутнє. На кожній картці є факт-підказка, яка допоможе дати правильну відповідь на одне з запитань вікторини. Чим більше карток і відповідей на серії запитань — тим більше шансів на перемогу.
"У наш час особливо важливо знати та пам’ятати свою історію. Знайстери — це цікавий та сучасний спосіб об’єднати покоління навколо знань: від школярів до пенсіонерів. Ми впевнені, що вікторина стане не лише розвагою, а й приводом для важливих розмов у родинах і спільнотах,« — зазначив Едуард Ахрамович, СЕО Art Nation Loyalty.
Акція триватиме з 21 серпня по 25 вересня 2025 року лише у мережі АТБ. Стань справжнім ЗНАЙСТЕРОМ — знання завжди у моді!
Інформаційна довідка:
ТОВ «АТБ-МАРКЕТ» — найбільша роздрібна мережа національного масштабу. Торговельна мережа «АТБ» налічує понад 1200 магазинів в різних областях України та продовжує демонструвати високі темпи зростання.
Art Nation Loyalty — компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності та розробляє фіджитальні товари для FMCG. Працює на перетині мистецтва, маркетингу та діджитал-контенту. Створює унікальні продукти та інтегрує елементи гейміфікації в щоденне життя клієнтів українських та міжнародних ритейлерів.
Art Nation Loyalty — фіналіст в 3 категоріях International Loyalty Awards 2024, найважливішої світової нагороди з лояльності.