
SEO в Європі: як українському бізнесу ефективно конкурувати на закордонних ринках
Розширювати бізнес за межі України сьогодні дуже вигідно. Європейські ринки відкривають величезні можливості, адже тут живе платоспроможна аудиторія з високою онлайн-активністю.
Чи реально конкурувати на європейському ринку у сучасних умовах?
Щоб ефективно конкурувати на європейських ринках, потрібно дотримуватися кількох умов:
● Товар має відповідати стандартам безпеки та якості, виготовлятися з використанням сучасних технологій і матеріалів, з акцентом на екологічність.
● Важливо створювати унікальний і впізнаваний бренд.
● Бізнес-модель має швидко адаптуватися до змін на ринку та нових конкурентних умов.
Особливості просування сайтів у різних країнах Європи
Просування сайтів у Європі має свої нюанси. Не можна застосовувати однакові тактики для різних країн. У кожного ринку є свої особливості, побачити які ви можете на прикладі трьох країн.
Так, у Франції основний пошуковик — Google (близько 87% користувачів). Решта користуються Bing, MSN, Yahoo й іншими локальними системами. Тому акцент робиться саме на Google.
Особливості роботи в цій країні:
● Бажано використовувати .fr, але оскільки реєстрація доступна лише резидентам і міжнародним компаніям, часто використовують .com або .eu. Це не проблема, тому сайти успішно просуваються.
● Необхідно створювати корисні й цікаві тексти з якісною структурою й унікальністю. Оптимально залучати носіїв мови або редакторів для перевірки.
● Якісних бірж для лінкбілдингу мало, тож доведеться домовлятися з місцевими вебмайстрами про публікацію посилань.
При роботі з іспанським ринком варто врахувати такі моменти:
● використовувати локального гостинг-провайдера;
● зовнішні посилання на авторитетних тематичних сайтах і з контентом іспанською мовою;
● активно користуватися каталогами, розміщуючи дані про компанію на популярних майданчиках.
Для шведського ринку важливо мати дві мовні версії сайту — шведську й англійську. Особливості SEO у Швеції:
● велика увага на репутацію та позитивні відгуки;
● контент повинен бути високоякісним і максимально корисним для аудиторії;
● використання локальних пошукових систем і каналів для залучення трафіку;
В умовах конкуренції ключовим фактором успіху є глибока локалізація, розуміння поведінки користувачів, культурних особливостей і мовних нюансів кожного регіону.
Джерело: https://elit-web.ua/blog/prodvizhenie-sajta-v-evrope