All Retail
Опубліковано

SEO в Європі: як українському бізнесу ефективно конкурувати на закордонних ринках

Розширювати бізнес за межі України сьогодні дуже вигідно. Європейські ринки відкривають величезні можливості, адже тут живе платоспроможна аудиторія з високою онлайн-активністю.

Чи реально конкурувати на європейському ринку у сучасних умовах?

Щоб ефективно конкурувати на європейських ринках, потрібно дотримуватися кількох умов:

● Товар має відповідати стандартам безпеки та якості, виготовлятися з використанням сучасних технологій і матеріалів, з акцентом на екологічність.

● Важливо створювати унікальний і впізнаваний бренд.

● Бізнес-модель має швидко адаптуватися до змін на ринку та нових конкурентних умов.

Особливості просування сайтів у різних країнах Європи

Просування сайтів у Європі має свої нюанси. Не можна застосовувати однакові тактики для різних країн. У кожного ринку є свої особливості, побачити які ви можете на прикладі трьох країн.

Так, у Франції основний пошуковик — Google (близько 87% користувачів). Решта користуються Bing, MSN, Yahoo й іншими локальними системами. Тому акцент робиться саме на Google.

Особливості роботи в цій країні:

● Бажано використовувати .fr, але оскільки реєстрація доступна лише резидентам і міжнародним компаніям, часто використовують .com або .eu. Це не проблема, тому сайти успішно просуваються.

● Необхідно створювати корисні й цікаві тексти з якісною структурою й унікальністю. Оптимально залучати носіїв мови або редакторів для перевірки.

● Якісних бірж для лінкбілдингу мало, тож доведеться домовлятися з місцевими вебмайстрами про публікацію посилань.

При роботі з іспанським ринком варто врахувати такі моменти:

● використовувати локального гостинг-провайдера;

● зовнішні посилання на авторитетних тематичних сайтах і з контентом іспанською мовою;

● активно користуватися каталогами, розміщуючи дані про компанію на популярних майданчиках.

Для шведського ринку важливо мати дві мовні версії сайту — шведську й англійську. Особливості SEO у Швеції:

● велика увага на репутацію та позитивні відгуки;

● контент повинен бути високоякісним і максимально корисним для аудиторії;

● використання локальних пошукових систем і каналів для залучення трафіку;

В умовах конкуренції ключовим фактором успіху є глибока локалізація, розуміння поведінки користувачів, культурних особливостей і мовних нюансів кожного регіону.

Джерело: https://elit-web.ua/blog/prodvizhenie-sajta-v-evrope

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або