All Retail
Опубліковано

SPAR та «Наш Край» зібрали партнерів з 17 областей — як пройшов XVII конгрес «Краще разом»

Минулого тижня, 7-9 жовтня 2025 року у Східниці відбувся щорічний конгрес для франчайзі мереж супермаркетів SPAR та «Наш Край», який зібрав представників з 17 областей України. Конгрес «Краще разом» — це ключова подія року для партнерів франчайзингових мереж. Триденний бізнес-форум став платформою для обміну досвідом, навчання та нетворкінгу між франчайзі з різних регіонів України.

Конгрес розпочався з офіційного привітання гостей та виступу голови ради директорів Volwest Group Віктора Корсака про волонтерський шлях мереж супермаркетів SPAR і Наш Край. В свою чергу, Девід Мор директор з роздрібної торгівлі та розвитку SPAR International від SPAR International поділився міжнародним досвідом розвитку мережі.

Роман Корсак, генеральний директор VolWest Group, COO SPAR Україна, презентував доповідь «Сучасний продуктовий ритейл: тренди, світовий досвід та інвестиції в розвиток», де розкрив актуальні напрямки розвитку роздрібної торгівлі в Україні та світі а також надихнув франчайзі сучасним поглядом на ритейл.

Протягом трьох днів експерти центрального офісу розкрили важливі теми для успішного ведення бізнесу, серед яких маркетинг та промоції — стратегії конкурентної боротьби та ефективного проведення промоакцій у сучасних ринкових умовах.

Брендинг та позиціонування мереж супермаркетів «Наш Край» та SPAR представив Богдан Дзеблюк, заступник генерального директора.

Окрім того, розглядалися теми введення власного виробництва як визначального фактора успіху діяльності торгівельних точок, що дозволяє підвищити маржинальність та створити унікальну пропозицію. Нові контракти та умови співпраці, розвиток проєктів «Алея» та «Територія здоров’я», а також впровадження нових товарних категорій, інструменти стабільності та маржинальності через контроль над асортиментом власних торгівельних марок, Private Label та імпорт — точки зросту для магазинів, які були розглянуті під час конгресу.

Петро Кульпач, виконавчий директор Volwest Group, представив інноваційні рішення в навчанні через інтеграцію інструменті штучного інтелекту для особистої ефективності бізнесу.

Також розглянули теми взаємодії з покупцями через соцмережі та презентовано успішні кейси розумного ритейлу, демонструючи, як програмні рішення переводять бізнес-процеси на автопілот.

Важливою частиною програми стала екскурсія до магазину EUROSPAR у місті Борислав. Франчайзі змогли на практиці побачити роботу успішної торгівельної точки, вивчити викладку товару, організацію торгового простору та взаємодію з покупцями.

Окрему увагу було приділено темі корпоративної культури. Голова ради директорів Volwest Group Віктор Корсак, презентував свою книгу «СІТКАР: Як створити безсмертну організацію», де розкрив принципи побудови стійкої бізнес-структури, здатної розвиватися незалежно від зовнішніх обставин, поділився власним досвідом та надихнув учасників до розвитку.

Мирослава Леснік, керівниця відділу маркетингу департаменту розвитку франчайзингової мережі супермаркетів «Наш Край» та SPAR, розповіла про успішні кейси партнерів франчайзі та ключові точки диференціації, які дозволяють виділятися на ринку.

Фінальним акордом триденного заходу стала спільна екскурсія до історико-культурного комплексу Тустань — унікальної пам’ятки архітектури та оборонного мистецтва Прикарпаття.

XVII конгрес «Краще разом» довів, що єдність, обмін досвідом та постійний розвиток — це ключі до успіху в сучасному ритейлі. Партнери франчайзі мереж супермаркетів SPAR та Наш Край отримали потужний заряд мотивації, нові знання та інструменти для розвитку своїх магазинів.

Мережі супермаркетів SPAR та Наш Край продовжують розвиватися по всій Україні, пропонуючи перевірену бізнес-модель, комплексну підтримку та доступ до міжнародного досвіду.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або