«Фокстрот» оновив магазин у Калуші після 18 років роботи
Мережа «Фокстрот» оновила магазин у Калуші за адресою просп. Хмельницького, 50 (2-й поверх). Торговий зал площею 405 м² поєднав фірмовий стиль компанії та продумане зонування для зручного шопінгу.
«Калуш для нас — особливе місто. Магазин тут працює вже 18 років, і за цей час він став частиною життя громади. Ми прагнули зробити оновлений простір сучасним та затишним, щоб кожен відвідувач відчував гостинність нашої команди й комфорт у кожній деталі. Саме з таких регіональних успіхів складається велика історія «Фокстрот», — зазначив Данило Векленко, операційний директор «Фокстрот».
Відвідувачі отримали оновлений клієнтський хаб, що об’єднав касову зону, видачу онлайн-замовлень і сервісну підтримку — усе для швидкого та комфортного обслуговування. Крім того, у магазині діє сервіс для покупців із порушенням слуху: за допомогою QR-коду можна викликати онлайн-перекладача жестової мови й отримати консультацію.
У межах реформату також створено преміум-зони Krups і Philips для кавових машинок та бренду Whirlpool. Для швидкого обслуговування команда користується внутрішнім застосунком FoxyHub, що дозволяє оперативно оформлювати замовлення та надавати клієнтам необхідну інформацію. А завдяки програмі «Фоксі Обмін» покупці можуть здати старі пристрої та компенсувати до 99% вартості нових гаджетів.
Святкове відкриття оновленого магазину «Фокстрот» триватиме з 23 жовтня до 26 жовтня. Для покупців підготували спеціальні пропозиції:
- знижки до −70% на популярні товари
- розіграш до 1 000 000 бонусів;
- кешбек 5% на всі покупки;
- безкоштовна доставка на обрані товари;
- додаткова знижка за промокодом FOXOPEN.
Станом на жовтень «Фокстрот» налічує 127 магазинів у 68 містах і активно розвиває онлайн-канали — сайт Foxtrot.ua та мобільний застосунок.
Упродовж 2025 року мережа поповнилася 4 новими магазинами — в Чабанах і Броварах на Київщині, в Одесі та Кривому Розі і модернізувала 5 торгових об’єктів. Ритейлер системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, покращення клієнтського досвіду і безбар’єрність.