All Retail
Опубліковано

Розвиток за межами столичного регіону: у Novus поділилися планами експансії

Мережа супермаркетів Novus планує відкриття двох супермаркетів у Вишгороді та Києві, а також 7 нових магазинів формату «Мі маркет» у грудні 2025 року.

Про це повідомив заступник генерального директора з операційної діяльності NOVUS Олексій Панасенко.

«Усі об’єкти, що відкриються цього року, будуть розташовані в Києві та Київській області. Стратегічно у 2026 році ми плануємо суттєве прискорення, в наших планах відкриття орієнтовно 50 магазинів «Мі маркет» та ще 10 повноформатних супермаркетів NOVUS. Ми чітко бачимо попит на сучасну роздрібну інфраструктуру та маємо всі можливості для масштабування», — сказав він.

Олексій Панасенко зазначив, що у 2025 році компанія розширила мережу формату «біля дому» за межі столичного регіону. Супермаркет «Мі маркет» було відкрито у Тернополі.

«Вихід у нові регіони ми розглядаємо як важливий етап еволюції компанії. Тернопіль став для нас першим великим кроком поза межами Києва з форматом магазинів біля дому, і ми задоволені результатами. Так, регіональний запуск — це завжди нові виклики: від особливостей попиту до логістики. Але всі питання ми оперативно пропрацювали, і сьогодні бачимо стабільне зростання та лояльність місцевого покупця», — сказав Олексій Панасенко.

Головним завданням цього етапу розвитку стала адаптація бізнес-моделі до регіональної специфіки.

«Команда активно працює над цим, і вже зараз ми впевнено готуємося до наступних відкриттів. Наступним стане Рівне», — повідомив заступник генерального директора.

Ключовим критерієм для вибору локації майбутнього магазину є потенціал зростання. В компанії аналізують перспективу збільшення купівельного потоку, середнього чеку та відповідність локації форматам.

«Це можуть бути житлові комплекси, бізнес-центри, транспортні хаби — формат гнучкий, але підхід стратегічний. Також для нас важливі довгострокові партнерські стосунки з орендодавцями. Ми завжди розраховуємо на співпрацю, засновану не на миттєвій вигоді, а на взаємному розвитку. Успішні проєкти народжуються там, де обидві сторони готові інвестувати у спільний результат», — сказав Олексій Панасенко.

Компанія представлена у столичному регіоні, Тернополі та Рівному. Станом на грудень 2025 року мережа налічує 141 об’єктів: 88 Novus, 51 магазинів біля дому «Мі Маркет» і два дискаунтери «Хапайка».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або