«Лантманнен Акса» та «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» запускають спільну благодійну акцію «Серця майбутнього»
«Лантманнен Акса» та «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» запроваджують спільну благодійну програму «Серця майбутнього», метою якої є збір коштів для закупівлі імплантів для оперування маленьких пацієнтів Національного інституту серцево-судинної хірургії імені Амосова АМН України. Кампанія триватиме з 1 березня по 30 квітня 2016 року у 23-х центрах оптової торгівлі METRO у 15 містах України.
За умовами програми, 1 гривня від вартості кожної проданої одиниці продукції ТМ АХА та START!в магазинах METRO буде спрямована на закупівлю медичного обладнання, а саме оклюдерів – імплантів, що використовуються під час кардіо-операцій на дитячих серцях лікарями Національного інституту серцево-судинної хірургії імені Амосова АМН України. Акційний асортимент товарів нараховує 49 одиниць продукції торгових марок АХА та START! від компанії «Лантманнен Акса».
«Працюючи сьогодні, ми як бізнес постійно стикаємося з безліччю складних ситуацій, які вимагають від нас прийняття правильних рішень. На мою думку, правильний вчинок – це перш за все дія, яка реалізується відповідно до людських цінностей. Для нас на першому місці завжди знаходяться наші споживачі та надійні партнери. Так, наприклад, протягом довгих років ми реалізуємо спільні проекти з мережею METRO. Разом ми робимо життя українців кращим та щасливішим», – говорить Ігор Червак, генеральний директор компанії «Лантманнен Акса».
«Ми в «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» завжди відкриті до партнерських проектів, оскільки, працюючи разом, можна досягти значно більших та суттєвіших результатів. Ми з радістю підтримали ідею проекту «Серця майбутнього», ініційованого компанією «Лантманнен Акса», яка є одним із наших надійних партнерів вже понад 12 років. Я сподіваюсь, що ця ініціатива допоможе врятувати не одне дитяче життя», – коментує Адріан Арічу, комерційний директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».
Про компанію METRO Cash & Carry:
METRO Cash & Carry управляє 741 центрами оптової торгівлі в 25 країнах світу. Чисельність персоналу компанії нараховує більш ніж 112 000 чоловік, а обсяг її продажів за 2014/2015 фінансовий рік склав близько 29,7 млрд. євро. METRO Cash & Carry – це торговельний підрозділ німецької METRO GROUP, однієї з найбільших торговельних компаній в світі. У 2014/2015 фінансовому році продажі METRO GROUP склали близько 59,2 млрд. євро. В 2 041 магазині компанії в 31 країні світу працює понад 260 000 чоловік. METRO GROUP складається з наступних підрозділів: METRO/Makro Cash & Carry – міжнародний лідер оптової торгівлі, гіпермаркети Real, Media Markt і Saturn – лідер торгівлі відео- та аудіотехнікою в Європі.
З моменту виходу на ринок України в 2003 році METRO Cash & Carry відкрила 27 класичних магазинів: чотири в Києві, три в Одесі, два у Донецьку, Дніпропетровську, Одесі, Харкові та Львові, по одному у Луганську, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Макіївці, Маріуполі та Житомирі; та 4 магазини оптової торгівлі «Бери Вези» у Кременчуці, Кіровограді, Тернополі та Луцьку. За понад 12 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2014/2015 фінансовий рік склав 425 млн. євро.
Про компанію Lantmannen:
Заснована в 1880 році, компанія Lantmannen є одним з найбільших постачальників продуктів харчування власного виробництва в Європі. На сьогоднішній день продукція представлена в 45 країнах світу. В Україні Lantmannen веде діяльність з 2000 р. Продукція компанії створюється відповідно до високих стандартів якості про що свідчать сертифікати ISO 22 000 і ISO 9001, а також постійно зростаючий вибір споживачів. Компанія є виробником сухих сніданків під брендами ТМ АХА, ТМ START. Для компанії «Лантманнен Акса» програма соціальної підтримки є частиною довгострокової стратегії розвитку.