All Retail
Опубликовано

METRO Cash & Carry відкрила «Академію роздрібної торгівлі»

21 травня 2009 р., Київ – на території свого нового центру оптової торгівлі в Деснянському районі «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» відкрила унікальну для України «Демонстраційну кімнату для роздрібної торгівлі». Вона є складовою комплексної програми «Академія роздрібної торгівлі», спрямованої на підтримку розвитку дрібного та середнього рітейлу в Україні. 

«Демонстраційна кімната для роздрібної торгівлі» обладнана як звичайний магазин продовольчих товарів. На площі в 60 м. кв. вона пропонує повноцінні бізнес-рішення з управління невеликим магазином. Три спеціалісти «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», які здійснюють проект, надають клієнтам компанії висококваліфіковані консультації з різноманітних аспектів управління магазином: від навчання персоналу до правильного розташування асортименту на полицях та його просування. Для того, щоб отримати консультацію, клієнту треба лише звернутися до відділу роботи з клієнтами в будь-який з 25-ти центрів оптової торгівлі компанії в Україні.

Спеціалісти METRO також допомагають клієнтам з оновленням дизайну та переобладнанням їх магазину. Спеціально навчені колеги працюють з зацікавленими клієнтами індивідуально, допомагаючи створити добре спланований магазин з привабливим асортиментом та оптимізованою торговою площею.  

Після успішного «пілотного» запуску проекту в Польщі METRO Cash & Carry поступово запроваджує його в інших країнах. Україна однією з перших приєдналась до цієї інноваційної програми. Послуги компанії в її межах надаються клієнтам безкоштовно. Проект почав свою роботу з Києва. Надалі планується його розширення до інших міст. 

“Як партнер професійних клієнтів METRO Cash & Carry щоденно піклується про те, щоб пропонувати широкий та стабільний асортимент за кращими оптовими цінами. Спеціальні промо-акції та бізнес-рішення, які ми розробляємо для наших провідних груп клієнтів, серед яких представники роздрібної торгівлі, є невід’ємною частиною нашої стратегії. Відкривши «Демонстраційну кімнату для роздрібної торгівлі», ми запровадили ще одну унікальну послугу для наших клієнтів”, - сказав Максим Гацуц, директор з продажів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

З початку року компанія випускає новий каталог «METRO пропозиції для роздрібної торгівлі», який що два тижні пропонує новий асортимент продовольчих товарів за кращими цінами. З жовтня 2008 року в усіх центрах оптової торгівлі «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» діє знижка в розмірі 10% на весь асортимент з близько 700 найменувань продовольчих та непродовольчих товарів під власною торговою маркою Aro, створеної спеціально для представників роздрібної торгівлі.

Источник: All Retail

Подробнее о Metro Cash & Carry 

Через социальные сети

или

Через социальные сети

или